Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

Bijzondere schuurvondst!!

Schrijver theojansen
Gast 
#1 | Geplaatst: 23 aug. 2012 19:57 
Tijdens een motorritje met Honkie kwamen we toevallig bij ''De Nijs Motoren'' in Brummen. Om de hoek bij Woesthoff.
Honkie had er ooit eens een CX-buddysit gekocht.
Lekker over motoren gekletst en na de koffie liet hij ons iets bijzonders zien!!
In een andere ruimte stond een CX-project,een ''echte CX-custom''.
Het kenteken is er niet meer bij, maar er zat wel een 'blauwe plaat' op!
Prijs is vast, 300 euro.
Het blok zou in orde zijn; Superverlengde vorkpoten in een gewoon A-frame. Verder een 15 inch gespaakt achterwiel.
Turn-out uitlaten.
Zie bijgaande foto's.
Groeten, Theoj en Honkie.

Verwijder bestand #1

Verwijder bestand #2

Schrijver theojansen
Gast 
#2 | Geplaatst: 23 aug. 2012 19:59 | Aangepast door: theojansen 
nog 2 foto's en het telefoonnummer:

0575-564287 of o6 21524328

Verwijder bestand #1

Verwijder bestand #2

Schrijver udent

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 23 aug. 2012 23:19 
Daar hebben we de CX650E van Mertijn ngekocht, en ik heb deze motoren gezien, ik heb er ook fot's van, en wou ze nog op de site zetten, de chopper nis een schitterende motor om af te bouwen, gr Theo.
theo cx ds

Schrijver theojansen
Gast 
#4 | Geplaatst: 24 aug. 2012 17:02 | Aangepast door: theojansen 
Wat leuk Theo dat je daar de CX650E voor Martijn kocht. De Nijs vertelde inderdaad dat hij aan een CX-clublid die 650 verkocht had.
Die ''chopper-CX'' is echt iets voor iemand die een special wil bouwen. De basis is er al.
Groet, theoj

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 31 aug. 2012 15:41 
het was niet echt een schuur, maar meer een garage. die chopper heeft die garage trouwens verruild, voor een partytent. samen met een donorframe, wat waarschijnlijk niet nodig zal zijn...

groetjes werner (met een omweg langs dodewaar, zeeland (het plaatsje) en het mooie plaatsje well terug gereden)
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 31 aug. 2012 15:51 
foto's willen niet, dan maar op de grote manier;

en cosmar's donormotor

prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Schrijver MAST

Moderator 
#7 | Geplaatst: 31 aug. 2012 16:42 
Gefeliciteerd met je 'nieuwe' aanwinst. Ik had m al op FB gezien. Ziet er wel cool uit met die lange voorvork. Veel plezier ermee.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Hansv

Bestuur 
#8 | Geplaatst: 31 aug. 2012 23:26 
AH....

Je kon het dus niet laten. Is wel weer een heel aparte CX. Tenminste, dat gaat het worden, jou kennende.
Veel succes met het opbouwen en weer rijklaar, of moet ik zeggen Ratklaar maken van deze ChopperX

Harmony,
Hans.
( heeft twee rijklare CX-en.... maar die ene ziet er niet uit....)
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver theojansen
Gast 
#9 | Geplaatst: 1 sept. 2012 12:32 
Mooi Werner en Cosmar.Ik ben benieuwd hoe jullie nieuwe aanwinst eruit komt te zien!!
Groet, theoj

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 1 sept. 2012 13:47 
theo,

nee cosmar's nieuwe aanwinst is bijna klaar. dit is een frame wat ik bij cosmar had meegenomen voor de cxhopper. maar ben van plan om hem terug op papieren te zetten dus heb het frame niet nodig.

jij toevallig intresse, of iemand anders? frame met kenteken, nog geschorst tot 12-10-2012 dus voor die tijd moet ie weg...

groetjes werner (ja dat word knutselen)

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 2 sept. 2012 15:45 
jij toevallig intresse, of iemand anders? frame met kenteken, nog geschorst tot 12-10-2012 dus voor die tijd moet ie weg...

gaat niet door, ik ga het toch zelf gebruiken voor de cxhopper

groetjes werner (vanavond laatste nachtdienstje)

Schrijver theojansen
Gast 
#12 | Geplaatst: 2 sept. 2012 20:10 
Werkze vannacht Werner.
Lijkt me niet fijn 's nachts werken.
Groet, theoj

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 5 sept. 2012 07:01 
theo,

ik vind het heerlijk, minder chef's en dagdienst personeel wat rondloopt. kritische orders worden ook meestal overdag ingepland. nu die weekenddiensten is helemaal leuk, met 4 man in plaats van de hele ploeg (17 stuks) en na 3 dagen weer weekend.

groetjes werner (wil dit wel langer doen als tot december)

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Bijzondere schuurvondst!!

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 9
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven