Tja. toch al weer een slachtoffer van de aanstaande nieuwe regeling. Mij werd een motor aangeboden door Wil Daniels. Heb je interesse? Stuur me een pb, dan krijg je zijn mailadres:
1e bericht:
Een paar maanden na de aanschaf van de motor kreeg ik te horen dat het bedrijf waar ik werkte dicht ging, en om ander werk te vinden op mijn leeftijd in deze tijd valt niet mee, omdat er vanaf januari weer wegenbelasting betaald moet worden, doe ik hem maar weer van de hand en ik dacht ik kan hem naar de sloop brengen om me te vrijwaren, maar ik dacht misschien is de motor jullie club de sloopprijs ook wel waard, vandaar dit berichtje.
groetjes;
wil daniels
2e bericht
De Motor is van 1983, een Custom model, de swingarm was aangetast maar wordt gerepareerd
verder hem ik hem in het begin om de maand gestart hem even laten lopen maar toen op gegeven moment liep hij maar op een poot. Daarna was de accu na een aantal keren opladen te zwak. Mijn motorervaring weet dat waarschijnlijk de bobine's op zijn maar dat weet ik niet zeker. Het is een motor voor onderdelen denk ik. Over de prijs worden we het wel eens, maar ik dacht bij jullie cluppie zit vast wel iemand met interesse.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison