Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

CX500 Custom te koop

Schrijver coenox

Voorzitter 
#1 | Geplaatst: 17 dec. 2013 14:44 
Tja. toch al weer een slachtoffer van de aanstaande nieuwe regeling. Mij werd een motor aangeboden door Wil Daniels. Heb je interesse? Stuur me een pb, dan krijg je zijn mailadres:

1e bericht:
Een paar maanden na de aanschaf van de motor kreeg ik te horen dat het bedrijf waar ik werkte dicht ging, en om ander werk te vinden op mijn leeftijd in deze tijd valt niet mee, omdat er vanaf januari weer wegenbelasting betaald moet worden, doe ik hem maar weer van de hand en ik dacht ik kan hem naar de sloop brengen om me te vrijwaren, maar ik dacht misschien is de motor jullie club de sloopprijs ook wel waard, vandaar dit berichtje.
groetjes;
wil daniels

2e bericht
De Motor is van 1983, een Custom model, de swingarm was aangetast maar wordt gerepareerd
verder hem ik hem in het begin om de maand gestart hem even laten lopen maar toen op gegeven moment liep hij maar op een poot. Daarna was de accu na een aantal keren opladen te zwak. Mijn motorervaring weet dat waarschijnlijk de bobine's op zijn maar dat weet ik niet zeker. Het is een motor voor onderdelen denk ik. Over de prijs worden we het wel eens, maar ik dacht bij jullie cluppie zit vast wel iemand met interesse.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Hans Brune

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 17 dec. 2013 18:07 
Dag Coenox,
Ik ben nieuw op t forum, had 5 jr een CX500B, weggegeven aan neefje met vers rijbewijs, en nu weer onthoudingsverschijnselen. Wil graag een custom, en wat gaan leren sleutelen.
Dus ik heb belangstelling. Hoe komen we met elkaar in contact?
Groet, Hans

Schrijver coenox

Voorzitter 
#3 | Geplaatst: 17 dec. 2013 19:10 
Ik heb je een pb met een mailadres gestuurd.

Groet,
Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Hans Brune

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 21 dec. 2013 20:09 
Dank, Coen.
Ik heb de eigenaar met bezwaard hart afgebeld, want het is op zich een leuk en niet duur project kreeg ik de indruk (lezers, grijp je kans, maar vóór de jaarwisseling anders gaat ie naar de sloop...), en de achterbrug is er inmiddels weer begreep ik, maar voor mij als beginner net een stap te ver denk ik. Ik zocht iets rijdends waar aan kan sleutelen.
Groet, Hans

Schrijver Teto

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 22 dec. 2013 17:00 
Coen,

Stuur me maar een PB met emailadres.

Gr.
Teto
Triumph Tiger 1050 ABS

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 23 dec. 2013 08:05 
hans,

Ik heb ook nog iets rijdends waas je aan kan sleutelen, maar het sleutelen heft niet

Groetjes werner (is alleen geen originele cx kleur)
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Schrijver Hans Brune

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 24 dec. 2013 10:31 
Hallo Werner,
Net gisteren een CX opgehaald die lekker rijdt, maar waar ik nog wat aan kan werken (als eerste Vetter kuip vervangen voor lampenset, heb ik al liggen).
Dank voor je aanbod
Hans

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 CX500 Custom te koop

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 11
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven