Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

valbeugels GL650

 
Schrijver beussie
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 6 feb. 2008 20:01 
Hallo met Beussie is er nog iemand die nog de ouderwetse (ik meen JAMA )valbeugels te koop of te ruil heeft voor een GL650 Silverwing

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 7 feb. 2008 14:00 
Valbeugels bij Vogel. Het merk kan ook "Hondaline" zijn, die zitten meestal op amerikaanse import motoren.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver beussie
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 7 feb. 2008 15:35 
Marcel bedankt voor je reactie maar dat zijn nou net de beugels die ik afschuwelijk lelijk vind Ik zoek gericht naar de beugels die Jos van R. op het prikbord gezet heeft (de foto) maar dan de beugels die geschikt zijn voor de GL650.

Schrijver MAST

Moderator 
#4 | Geplaatst: 7 feb. 2008 18:15 | Aangepast door: MAST 
Beussie, bedoel je zoiets? (als op dit plaatje)
valbeugel
Geen idee of die passen op een GL650, als dat wel zo is, valt er wel iets te regelen.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver beussie
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 7 feb. 2008 19:37 
Nee Marcel dat zijn dezelfde lelijke beugels als bij Vogel. Ik bedoel de beugels zoals Jos van R. op 08-01-2008 op het prikbord gezet heeft.

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 7 feb. 2008 21:36 
Beussie bedoeld het type dat ook op mijn GL zit. Ze zijn te koop, maar dan krijg je er een complete GL650D bij....
http://members.chello.nl/r.veldhuis6/images/GL650Ddetail2.jpg
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Schrijver MAST

Moderator 
#7 | Geplaatst: 7 feb. 2008 22:43 
OK, ik zie het verschil. Ik hoop dat iemand je kan helpen, want jij hebt zelf al zoveel mensen aan onderdelen geholpen.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 8 feb. 2008 14:09 | Aangepast door: marcobecker 
sorry, ging wat fout, even geen reactie.
De web beheerder mag deze mail weg halen.
groetjes marco.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver TonH
Gast 
#9 | Geplaatst: 13 feb. 2008 12:13 
Hoi Beussie,

Ikzelf ben ook poosje op zoek geweest naar valbeugels voor mijn CX650C.
Uiteindelijk heb ik de beugels gevonden die ik mooi vond.
Echter voordat ik "de mijne" had, kreeg ik een mail van Peter Janssen. Er was ook een fotootje bij. (Ik kan nu helaas dat fotootje er niet bij "plakken") maar ze zien er, op het eerste oog, hetzelfde uit als hierboven in Roelof's plaatje.

Hieronder even het antwoord zoals ik dat onlangs kreeg,...

//Quote
Hallo Ton,

Ik handel in Old-stock voorraden, op de beugels staat vermeld Honda CX500-650, het lijkt mij dus dat ze passen, indien u besluit tot aankoop, en ze mochten niet passen, dan mag u ze altijd retour sturen, u krijgt het betaalde bedrag dan teruggestort, wel natuurlijk minus de verzendkosten.

Ik heb een foto bijgevoegd en wacht uw reactie af.


M.vr.gr.
Peter Janssen
www.pietparts.nl

//Unquote


Succes !

Groetjes, TonH (die mooie valbeugels weet te waarderen, nu nog mijn zadel...)

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 valbeugels GL650

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 3
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven