Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Denemarken

 
 
Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende »

Schrijver cosmar

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 20 aug. 2013 19:50 
Draadje voor Denemarken.

Dat is komend weekend al.

Ik ben vorig jaar al op deze locatie geweest. De boerderij waar he tgehouden wordt ligt een beetje achteraf aan een zandweg. Er is goed te komen met de motor je moet alleen opletten dat je d eafslag niet mist het is maar een klein straatje.

Cosmar
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver sieds

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 20 aug. 2013 20:09 | Aangepast door: sieds 
Ik heb deze week nog overwogen om te gaan maar doe het dit jaar nog niet.
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'- 3 x '83
'Leaver dea as slaef'

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 20 aug. 2013 20:24 
Ook ik heb overwogen om naar Denemarken te gaan maar....
Onze vakantie in Zweden is nog al wat duurder uitgevallen dan we vantevoren hadden geplant. Ook moest er nog eea geinvesteerd worden in de SJK Trike en daarom heb ik besloten om niet naar Denemarken te gaan. Jammer maar het is niet anders.

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver coenox

Voorzitter 
#4 | Geplaatst: 20 aug. 2013 20:35 
Ik ben het nog steeds aan het overwegen. Lieke is gisteren geopereerd en ik wil even afwachten hoe dat gaat. Ook mijn eigen vermoeidheid en het weer spelen een rol. Morgen wil ik een knoop doorhakken.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver chantal

Bestuur 
#5 | Geplaatst: 20 aug. 2013 20:41 
werner gaat wel maar ik blijf thuis. geloof dat hij nof een lekkere amburger wilt scoren

Schrijver jakob

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 20 aug. 2013 20:47 
Cosmar was te vroeg vorig jaar, want toen ik later op de dag aankwam stond er aan het begin en halverwege de weg keurig een bordje.
Heb wel de intentie om te gaan, maar is afhankelijk of ik a.s. donderdag mijn werk op locatie afkrijg. lukt dit dan ga ik, want aan het weer zal het zoals het nu lijkt niet gaan liggen.
Wordt voor mij dus pas donderdag avond beslist.

Gr. Jakob
V2 vs Twin . Ervaring is kennis die je krijgt, kort nadat je het nodig had.

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 20 aug. 2013 21:49 
Morgen rijd ik naar het zuiden/zuidwesten en ben 2 weken in Oostenrijk, dus het kompas wijst niet naar het Noorden.

Gr. Henk
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 20 aug. 2013 22:36 
Het weer in Vamdrup geeft geen reden tot niet gaan, het ziet er voor dit weekend goed uit.

Minder wordt het zodra je zondag terug reist naar Nederland. Bij Vechta is het nog net droog, maar bij Apeldoorn is er al 80% kans op regen.

Harmony,
Hans.
( jammer dat je goed weer niet kunt meenemen op reis..... )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 21 aug. 2013 18:56 | Aangepast door: Hansv 
't Is jammer,

Na zoeken door alle mogelijke, een paar onmogelijke en zelfs onwaarschijnlijke plannen is het me duidelijke geworden dat Denenmarken er voor mij ook dit jaar helaas niet inzit.

Scheelt wel, hoef ik me ook geen zorgen te maken over het weer op de terugweg.......

Voor degenen die wel gaan: goede reis en veel plezier !!

Harmony,
Hans.
( ach, Denemarken loopt niet weg )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver chantal

Bestuur 
#10 | Geplaatst: 22 aug. 2013 17:14 
en werner is inmiddels vertrokken samen met roy.

Schrijver beinhart

Bestuur 
#11 | Geplaatst: 23 aug. 2013 15:10 
en werner is weer thuis samen met roy, na een dag in miezerregen en vandaag 100km in de regen die steeds erger werd vond ik het wel goed geweest

groetjes werner (ging voor mijn plezier, en die was weg...)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver coenox

Voorzitter 
#12 | Geplaatst: 23 aug. 2013 16:04 
Verstandige beslissing denk ik.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver cosmar

Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 25 aug. 2013 15:43 
Prachtig weekend gehad. Het was druk dit jaar meer dan 80 deelnemers. Jacob heeft het hele weekend gekampeerd. Ik was samen met Dagmar in Ribe, zaterdagmiddag mocht ik naar het treffen. Dit jaar een mooie pin van het 30 jarige bestaan van de club. 'S avonds een heel varken aan het spit.
Op de heenweg eigenlijk geen last gehad van regen, ergens tussen vechta en bremen was het wegdek nog nat van een regenbui, en met asfaltbeton komt dat dan lekker omhoog. Met een uurtje rijden waren we weer droog.
Benieuwd wat het weer morgen doet?

Cosmar ( volgend jaar mag ik weer het hele weekend naar het treffen)
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver coenox

Voorzitter 
#14 | Geplaatst: 25 aug. 2013 15:58 
Ik had er graag bij willen zijn, maar heb ook geen spijt van mijn beslissing om niet te gaan. Soms gaan andere dingen even voor. Veel plezier nog en goede terugreis.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver jakob

Forum Lid 
#15 | Geplaatst: 25 aug. 2013 18:44 
weer terug van een heel mooi treffen in Vamdrup, Denemarken.
Prachtig weer gehad, goed gezelschap, onderhand voor mij al wat bekenden gezien, en uiteraard ook vele onbekenden. Maar na elkaar de handen te schudden worden het bekenden

Verslag, incl. ( voor mijn doen veel ) foto`s volgt, in rubriek ON THE ROAD, WEER THUIS.

Jakob
V2 vs Twin . Ervaring is kennis die je krijgt, kort nadat je het nodig had.

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende » 
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Denemarken

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven