Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Nieuwjaarsreceptie/ borrel 2014

 
Schrijver MAST

Moderator 
#1 | Geplaatst: 12 jan. 2014 23:07 | Aangepast door: MAST 
Hallo allemaal. Zondag 19 januari 2014 is de jaarlijkse nieuwjaarsreceptie van de CX-V club. Ik plaats dit bericht omdat er in een OUD topic gesproken wordt 20 of zelfs 22 januari.
In het nieuwsbrieven archief staat nog niet de laatste versie. Kijk in je mailbox voor de laatste versie van de nieuwsbrief. Daarin staat waar het is, vanaf hoe laat je welkom bent en wat er staat te gebeuren.
KLIK KLIK
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver coenox

Voorzitter 
#2 | Geplaatst: 13 jan. 2014 22:39 
En het staat in de agenda en het nieuwsbericht op de homepage.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 14 jan. 2014 17:19 
Zoals de weersverwachting voor zondag de 19de er nu uitziet, kom ik met de motor.
Temperatuur tussen 3 en 7 graden, moet kunnen...
Beetje binnendoor, beetje snelweg, en voor je 't weet ben je in Almere....
En voor de terugweg niet al te laat weg, dan kom ik nog thuis voordat het pikkedonder is.

Onvoorziene omstandigheden etc etc etc.

Hmmm. Waarom die nieuwjaarsreceptie niet ergens in de zomer? Beter weer, warmer.....


Harmony,
Hans.
( wikken en wegen, passen en meten...... )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver chantal

Bestuur 
#4 | Geplaatst: 14 jan. 2014 18:32 
wij hebben ook op de planning staan om op de motor t ekomen.... maar ff afwachten hoe het allemaal gaat lopen. ook hier zijn onvoorziene omstandigheiden vaak aan de orde

gr chantal (die er al zin in heeft jullie weer te zien)

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 15 jan. 2014 09:03 
Ik denk dat ik ook naar Almere kom.
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver jakob

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 18 jan. 2014 10:43 
ik kom morgenmiddag ook naar Almere,
samen met een mede CX-er.

wel met de auto, maar ach,.....voor ieder 2 wielen, dan lijkt het net alsof ....
V2 vs Twin . Ervaring is kennis die je krijgt, kort nadat je het nodig had.

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 18 jan. 2014 18:59 
Ik kom ook met de 4wieler, neem een koffer mee voor Norby, ligt achterin, dus of je wel of niet komt. Zorg wel voor een spanband, als je (nb) met de motor komt.
Tot morgen,

Gr. Henk
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver sieds

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 19 jan. 2014 18:30 
Dat was weer een gezellig middagje in Almere bij Idsert en Floris op onze nieuwjaarsreceptie met velen op de motor.

Voor de liefhebbers was er een elektronisch probleem waar ik eerlijk gezegd geen draad aan vast kon knopen maar wat vele techneuten wel aansprak

Grote opkomst en zeer geslaagd.

Nu weer wachten op de eerste gezamenlijke voorjaarsrit.

Gr. Sieds
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'- 3 x '83
'Leaver dea as slaef'

Schrijver Engeltje

Moderator 
#9 | Geplaatst: 19 jan. 2014 19:34 
Wij zijn weer thuis van een gave en gezellige middag...
Laatste keer dat wij op onze CX-en een nieuwjaarsbijeenkomst konden...De Nederlandse regering heeft dat voor ons bepaald. ..misschien wordt het nu de voorjaarsbijeenkomst op het eerste weekend in maart of laatste weekend in November dat wij elkaar al het goede nieuwjaarwensen...
Trots op Stephanie V. Harskamp zelf gereden en Kaithlyn bij Coen Berends achterop..
Onderweg reed Marcel van der Stap ons voorbij op de A27 maar sloot later aan en Frans Brinkx kwam ook en zo stonden wij de verkeerslichten toen wij achter Jakob en Sieds stonden..zij zaten in de auto... gaaf gevoel was dat..
Terug weg via Nijkerk, A30 naar huis.. ook in een groep...zo heerlijk cool...
O ja en koud was het ook wel..
Straks ff een warme douche scoren en nagenieten. ...
Thanks CX-vrienden....

Lieke
(Die weer eens voor haar doen lekker ouderwets gereden heeft)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een grijze Silverwing, een CX500C (Groene Draeck II), en een stoere witte Deauville ( De Witte (Engel), oftewel Angel).

Schrijver coenox

Voorzitter 
#10 | Geplaatst: 19 jan. 2014 20:15 | Aangepast door: coenox 
Het was een leuke middag. Het feit dat ik de USB stick met mijn fotopresentatie thuis had laten liggen deed naar niets aan af.... Idsart gaat nog een tekstje voor de website maken, kan iedereen het nog eens rustig nalezen.

En dan nog even de foto's van Lieke en mij, inclusief de voorbereiding: foto's nieuwjaarsbijeenkomst
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver theojansen
Gast 
#11 | Geplaatst: 19 jan. 2014 22:06 
Gezellige NY-bijeenkomst en een goede voordracht van Idsart.
Tijd tekort om iedereen te spreken.
Heerlijke erwtensoep en een prima bruikbare 'attentie'. Bedankt bestuur!
Coen, fraaie foto's!
Geen koude handen op de terugreis, dankzij de verwarmde handvatten.
Groet en tot ziens allen, theoj

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 20 jan. 2014 21:45 
Uiteraard ben ik ook weer veilig thuis gekomen maar dat heeft iedereen kunnen zien en mij wel thuis zwaaien en toeteren

Iedereen bedankt voor de gezelligheid en het prettige weerzien!!

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 20 jan. 2014 23:17 
Ook bedankt voor de gezellige middag.
Volgende week donderdagavond weer lekker nakletsen op de Veluwestamtafel.
Er zijn zoveel aanmeldingen in deze regio, het zou leuk zijn om jou ook eens te zien en/of kennis mee te maken.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Nieuwjaarsreceptie/ borrel 2014

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 3
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven