Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Gespot op internet www.hondacx500.nl Forum / Gespot op internet /   
 

De reactieseconde in de praktijk

 
Schrijver JiMi

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 8 juni 2016 10:50 | Aangepast door: JiMi 
Dankzij zijn anticiperende rijstijl, komt deze motorrijder er zonder kleerscheuren van af.
motor_met_broekpoepmomentje
Op 0:03 begint het fout te gaan. Op 0:04 begint de motorrijder te reageren. Op 0:05 scheert de motorrijder rakelings langs de auto. Het gaat allemaal maar nét goed, terwijl de motorrijder zeeën van ruimte leek te hebben.
Je ziet hier dus heel mooi het effect van de reactieseconde en het nut van de "2 seconden regel" bij het afstand houden.
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 8 juni 2016 14:03 
Die andere motorrijder heeft ook enorme mazzel!
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver peter cxje

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 8 juni 2016 21:33 
Ik krijg iets over cookies, en ook nog een brutaal antwoord als je er naast klikt
Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat.

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 8 juni 2016 23:04 
Ja, die website is nodeloos kwetsend en zo. Als je daar niet goed tegen kunt, dan kun je die website maar beter niet bezoeken.
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Gespot op internet www.hondacx500.nl Forum / Gespot op internet /
 De reactieseconde in de praktijk

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven