Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

Helix olie van de action ( goed of......)

 
 
Pagina  Pagina 3 van 3:  « Vorige  1  2  3

Schrijver coenox

Voorzitter 
#31 | Geplaatst: 16 april 2018 11:38 | Aangepast door: coenox 
Jottum:
Heb deze olie onlangs ook in een Suzuki VX800 gegooid, geen centje pijn!

Ha. dat is je 500 euro challenge fiets toch? Maakt olie eigenlijk onderdeel uit van het sleutelbudget?

De Lidl verkoopt nu olie voor de motor (met de juiste Jaso classificatie). Half-synthetisch, kost 4,95 per liter. Is alleen 20W-5. Het zou kunnen, maar volgens mij is het tijdelijke aanbieding. Ga dat dus niet doen.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Jottum

Forum Lid 
#32 | Geplaatst: 17 april 2018 14:33 
coenox:
Ha. dat is je 500 euro challenge fiets toch? Maakt olie eigenlijk onderdeel uit van het sleutelbudget?

Ja klopt. Wilde eigenlijk nog geen motor kopen want het jongt hier maar aan! Ik plaatste als geintje een bericht dat ik wel een Harley of iets dergelijks wilde hebben voor maximaal €250. Daarop werd de VX aangeboden. Weliswaar voor €50 meer dan ik uit wilde geven had ik ineens een motor erbij waarvan ik alleen de remblokjes van de achterrem hoefde te vervangen. En die kreeg ik er ook nog eens bij!
Inmiddels enkele honderden km's mee gereden. Het rijd weer heel anders dan andere motoren maar verder niks mis mee!
Hoe raar kunnen dingen lopen!

En ja olie hoort ook bij sleutelbudget.
Hoe moeilijk kan het zijn?

Pagina  Pagina 3 van 3:  « Vorige  1  2  3 
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Helix olie van de action ( goed of......)

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven