Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

Shel Pura?

 
Schrijver Anoniem
Gast 
#1 | Geplaatst: 12 juli 2004 09:13 
Shell beweert dat je door het tanken van Pura coke-ophoping in je cylinders kan voorkomen, en zelfs bestaande vervuiling kan verwijderen.

Zou aan de ene kant goed uitkomen omdat decoken toch wel veel werk is op een vierkleppenmachine. Aan de andere kan zou het jammer zijn omdat de coke uit m'n cylinders snuiven m'n enige weekend-uitje is. :-)

Maar even serieus, heeft iemand hier ervaring mee? Iets te melden?

Schrijver Floris
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 12 juli 2004 09:25 
Pura onzin.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver Hans

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 12 juli 2004 09:55 
Absolute geldklopperij voor een oudere viertactmotor.
Er gaan geruchten dat de toevoegingen in Pura keerringen en pakkingen van dergelijke oudere motoren aantasten.
This posting has been generated with 100% recycled electrons.

Schrijver Anoniem
Gast 
#4 | Geplaatst: 12 juli 2004 13:19 
Mooi, dat weet ik dan ook weer.
Thanks!

Anoniem? Wat nou anoniem?
Gr. Pluis.

Schrijver JosvanR
Gast 
#5 | Geplaatst: 12 juli 2004 15:15 
En dan nog wat: Pura bestaat niet meer: heet nu Vpower. Ik heb mij wijs laten maken dat dat merkbaar beter rijdt. Heb een keer een tankje in mijn Bandit 1200 gegooid. Ik had hem net zo goed vol kunnen pissen want er is werkelijk geen enkel verschil met wat ik normaal tank (euro 95 van Tinq). Het enige verschik zit hem in de prijs: 10 cent per liter duurder. Kassa!!!!

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 12 juli 2004 15:50 
Jos ik dacht dat jij nog met een twee-takt reedt,maar een Bandit 1200 dat is nog eens een motorfiets
groeten ouwe_jan
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver Anoniem
Gast 
#7 | Geplaatst: 12 juli 2004 16:12 
mij is het welopgevallen dat ik verder rij me een tank. Heb CX500C '82.
Vroeger 150 km/tank en nu 175 km/tank. Moet toch wel iets in de benzinne zitten want collegas op het werk rijden ook verder op een tank.
Groetjes

Schrijver Silver
Gast 
#8 | Geplaatst: 14 juli 2004 23:21 
De wegenwacht rukt regelmatig uit omdat oudere motoren niet meer starten na het tanken van V-power. Ik heb dit vernomen van een medewerker van de wegenwacht.

Groeten,
Silver

Schrijver jasper
Gast 
#9 | Geplaatst: 19 aug. 2004 23:24 
Overigens is het ook zo,
dat v-power per land verschilt!
in NL zijn de dopes gericht op zuinigheid. In Duitsland op prestatie. Lijk me al met al geen constante factor. En bovendien weet je dus nooit precies welke (schadelijke?) stoffen we je good-old-cx of gl langzaam naar de verdommenis helpen. Maar als jij er graag 10 eurocent per LITER extra voor kwijt wilt...

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Shel Pura?

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven