Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

Silverwing 500 cx

 
Schrijver Diderik Godding
Gast 
#1 | Geplaatst: 14 april 2010 15:20 
T.k.a. Silverwing cx500. Na een beetje poetswerk in nieuwstaat. Grijs metalic. Staat nu in consignatie bij de Motorzaak Nubo te Hippolytushoef. Zeer betrouwbare motorzaak en speciaal voor de oudere motoren.
Info. diderik@godding.nl

Schrijver Engeltje

Moderator 
#2 | Geplaatst: 14 april 2010 16:43 
Hoi Diderik,

Vraagje, gewoon uit nieuwsgierigheid, waarom staat de motor in consignatie bij de motorzaak?

Verder zijn er natuurlijk ook leden nwsgierig hoe de motor eruit ziet... heb je misschien een foto-tje en een richtprijs???

Groetjes Lieke
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een grijze Silverwing, een CX500C (Groene Draeck II), en een stoere witte Deauville ( De Witte (Engel), oftewel Angel).

Schrijver Diderik Godding
Gast 
#3 | Geplaatst: 14 april 2010 17:10 
Hoi Lieke. Voor mijn woon-werkverkeer heb ik een andere motor gekocht bij deze zaak. Ik heb de CX niet ingeruild maar in de etalage laten zetten. Consignatie wil alleen maar zeggen, dat de motorzaak de CX voor mij verkoopt, garantie geeft en de opbrengst (na aftrek provisie) aan mij betaald. Ik zal een foto opzoeken.
Groet, Diderik

Schrijver Diderik Godding
Gast 
#4 | Geplaatst: 20 april 2010 21:00 
Als richtprijs zou ik er 300,00 voor willen hebben. Ik moet nog even lang de winkel om te informeren naar zijn provisie

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Silverwing 500 cx

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 3
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven