Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

embleem spuiten/ lakken / bibberhand

 
Schrijver misah
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 11 okt. 2010 19:27 
hoi,
ben dus met de cx500c bezig. de emblemen wil ik ook even goed krijgen..

hoe hebben jullie dat gedaan? zijkant blok dus 2x en 1x onder de koplamp (op plastic) dachtik.
nou ben van de bibber en vooral als ik niet gedronken heb.
hebben juliie een goede tip voor strak werk?
hoi, op een blauwe cx op begonnen (jaja '78 :)), na omzwervingen van veelal naked bikes nu op een Bmw GS, en een BMW r26 (eencilinder, zo een zwarte 250cc) mogelijk nu weer op zoek naar mijn eerste liefde cx500 blauw, voor erbij

Schrijver toto

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 11 okt. 2010 20:18 
Gewoon alles spuiten en daarna met 'n strak doekie erover om de oppervlakteverf eraf te halen. Als ie droog is voorzichtig met 'n héééél fijn schuurpapiertje 't oppervlak gladmaken.
Alleen nog de Savage en de Guzzi

Schrijver Arcath
Gast 
#3 | Geplaatst: 11 okt. 2010 21:04 
de delen die je niet wil spuiten ff insmeren met wat vet. dan spuiten en doekie der over en klaar.

Schrijver Johan de Vries
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 12 okt. 2010 20:39 
De emblemen op het motorblok, onder de koplamp en op de tank zijn op mijn custom verfraaid met een langharig penseel, zwarte lak en wat geduld. Droge doek erbij en 'verf buiten de lijntjes' gewoon wegwrijven. Succes verzekerd.

URL
Honda CX 500 Custom 1984

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 embleem spuiten/ lakken / bibberhand

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 3
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven