Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Opsporing verzocht

 
Schrijver Haapee
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 14 okt. 2010 21:17 
Afgelopen zaterdag is mijn schuurtje helemaal leeggehaald wat betreft de enorme voorraad CX-onderdelen die ik had liggen. Ook mijn mooie rode CX 500E is er niet meer, alsmede het frame en alle verdere nodige onderdelen van een tweede 500E. Geen paniek, want ik heb de euvele moed gehad om alles in een keer te verkopen. Dat is zo gekomen: Na Vechta in 2005 heb ik mijn kuip en kofferset verkocht en het kwam er steeds maar niet van om de zaak weer opnieuw op te bouwen, hoewel ik wel een andere kuip en een grotere kofferset met rek klaar had liggen. Gebrek aan tijd(smoesje), technische kennis en vaardigheid waren wel de voornaamste oorzaken dat ik niet meer aan het rijden ben gekomen.
Uiteraard ben ik nu op zoek naar een andere CX 500 E en daarvoor probeer ik al 10 dagen contact te leggen met squadra corse (of Paul), omdat hij via prikbord een rode 500E te koop aanbiedt. Wie, o wie, weet hoe ik hem kan bereiken om te proberen zijn motor over te nemen? Graag jullie hulp om mij weer in het zadel van een CX te helpen.
Groeten, Henk Peters (1,2 of 3)
Veel dingen in het leven zijn zo eenvoudig, dat veel mensen er moeite mee hebben.....

Schrijver coenox

Voorzitter 
#2 | Geplaatst: 14 okt. 2010 21:26 
Hoi Henk,

Het zou helemaal super zijn als je weer actief CX gaat rijden. Neem je dan je trekzak weer mee naar Vechta?

Helaas ken ik deze Paul niet. Hoop dat het lukt.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Arcath
Gast 
#3 | Geplaatst: 14 okt. 2010 21:49 
Hallo Henk,

deze paul ken ik niet, maar op MP staat ook nog een cx 500 E
URL

mischien iets? hijs nog rood ook

Schrijver jost

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 14 okt. 2010 21:56 
Ha,
Je was me net voor met de link doorsturen.
Erik en Marco schijnen hem wel te kennen
Maar ff afwachten dus tot ze reageren.
sterkte.
Joost
Not all those who wander are lost.......................

Schrijver Haapee
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 14 okt. 2010 23:32 | Aangepast door: Haapee 
Hallo Coen, Arcath en Jost.
Dank voor jullie reacties. Nou Coen, het meenemen van een accordeon (een trekzak ziet er een b'tje anders uit, maar dat geheel terzijde) zal niet zo gemakkelijk zijn op de motor. Ik heb zelf ook al contact gezocht met Erik1, maar nog geen antwoord gekregen. Die op Marktplaats heb ik ook gezien en er zelfs al op geboden. Omdat er diverse dingen veranderd zijn aan deze motor, komen er meteen al weer de nodige kosten bij en daar voel ik niet zo veel voor. Tenzij er clubleden zijn die mij voor een schappelijke prijs aan de volgende onderdelen kunnen helpen: Een compleet uitlaatsysteem(de 2 in 1 die er nu op zit is foeilelijk. Verder een origineel E-stuur, want er zit nu een costum-stuur op of van een "gewone" CX. Ook het deksel over het zekeringenhuis en de stuurdelen is flink "mishandeld" dus dat moet ook vervangen worden.
Omdat ik nu ff moet bijkomen van een hartinfarct in de nacht van vrijdag op zaterdag, gedotterd, een stent in een kransslagader en dinsdag al weer thuis, leek het mij een goed idee om de motor van Paul te kopen en er dan een leuk winterproject van te maken, zodat ik straks weer lekker kan rijden.
Goede tips zijn welkom en gezien de omstandigheden is het geen echte "haastklus". De komende 4 weken mag ik al geen auto rijden, dus zeker geen motor en daarna hangt het af van het revalidatieproces hoe een en ander zal verlopen. Aangezien de schade zeer gering is( ze waren er heel snel bij), heb ik wel heel goede hoop en ik voel mij ook al weer een hele Piet.
Groeten, Henk
Veel dingen in het leven zijn zo eenvoudig, dat veel mensen er moeite mee hebben.....

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 15 okt. 2010 12:37 
Henk van uit Portugal sterkte en als je na de winter trek hebt om motor te rijden moet je het doen je blijft er jong bij
Maar zorg wel dat je je spuitje mee neemt en kleed je warm aan na een half jaar rij je weer als een prins op je Honda
groeten O.j.
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 15 okt. 2010 13:20 
Die paul ken ik wel, ik heb met hem samen gewerkt.
Echter ben ik zijn adres en telefoon nummer verloren.

Wel weet ik iemand die het adres en telfoon nummer moet hebben van die ene paul.

Dat is de heer E van engelenhoven. Hier ook zeer bekend met zijn army wing en cx500 chopper.
Ook het kleppendeksel racen komt bij hem weg.

Neem eens contact met hem op.
033 2456457

Groetjes Marco Becker
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver Haapee
Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 15 okt. 2010 23:10 
Ouwe Jan en Marco bedankt. Ik ga weer verder zoeken en laat nog wel weten hoe het verder gaat. Weer gaan rijden na de winter lijkt me echt geweldig, en zeker op een nieuwe(andere) CX.

Groeten, Henk
Veel dingen in het leven zijn zo eenvoudig, dat veel mensen er moeite mee hebben.....

Schrijver Orca
Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 16 okt. 2010 17:28 
Hoi Henk,

Ik ben degene die destijds jouw Schurgers kuip gekocht heeft.
Als je nou eens een redelijk bod doet krijg je mijn 500E erbij.
Ik kan je op dit moment helaas geen foto's sturen want ik ben op vakantie, maar ben de 25e weer in het land.
Wie weet ! Groetjes,
Hans

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Opsporing verzocht

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven