Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Onze Voorzitter op de TV!!!

 
Schrijver Ray
Gast 
#1 | Geplaatst: 12 sept. 2003 00:04 
Zit ik vanavond naar Nova o.i.d te kijken, komt er een item over roken in de kroeg. Wiens hoofd komt er voorbijschuiven in beeld? Ons aller C. Berends, met als onderschrift: Astmafonds. Ik denk, die gaat vertellen dat je met je CX niet rokend moet wegtrekken bij het stoplicht ofzo. Maar nee, onze Coen was keurig in jasje/dasje en liet een zinvolle bijdrage horen over het grote dilemma of je roken nou wel of niet moet verbieden in de kroeg. Vreemd, na een motortreffen de centrale persoon in een toch wel heel andere rol te zien! Maare Coen; ook als roker meot ik zeggen dat je het prima deed!
Het is maar dat jullie het weten!
Groeten
Ray (die plechtig belooft nooit een brandende en zwaar rokende CX mee de kroeg in te nemen!)

Schrijver Ray
Gast 
#2 | Geplaatst: 12 sept. 2003 00:07 
Nogmaals,
Groeten
Ray (die nu ook visioenen ziet van benefietritten door de CX-club t.bv. het Astmafonds)

Schrijver coenox

Voorzitter 
#3 | Geplaatst: 12 sept. 2003 08:30 
Leuk dat je het gezien hebt Ray. Overigens wil ik de CX club en het Astma Fonds een beetje gescheiden houden, maar ja dat zal niet altijd lukken. Of er een benefietrit komt is dus maar de vraag.

Coen
(die overigens wel een jasje aan had, maar geen dasje om)
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Mark L
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 13 sept. 2003 00:46 
Toch leuk om te zien dat de wereld maar klein is. Maar mocht het ooit nodig zijn, dan kan je mij ook op de lijst zetten voor die beniefietrit.

Schrijver Roadkill
Gast 
#5 | Geplaatst: 13 sept. 2003 01:31 
He Ray, als je visioenen ziet ben ik er niet zeker van wat je precies rookt, maar ik ben wel geinteresseerd......
Roadkill(die ook wel eens visioenen heeft)

Schrijver Ray
Gast 
#6 | Geplaatst: 13 sept. 2003 23:32 
Wel Roadkill,
Nou, steek je CX eens aan en snuif de rook eens op. Krijg je een hele fijne trip van...wauw...
Ray (die Roadkill wel een hele stoere naam vindt nu hij weet dat Roadkill maar op een 400 rijdt en zich voor het belangrijkste evenement van het jaar verslaapt?)

Schrijver Roadkill
Gast 
#7 | Geplaatst: 13 sept. 2003 23:44 | Aangepast door: Roadkill 
Ai, die zit ray, maar het zit 'em niet in de grootte maar wat je er mee doet zeggen ze toch??

Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel wat vermogen mis(maadr at is geen reden om haar af te branden), als ik deze GL niet in een schuur was tegengekomen voor weinig, reed ik waarschijnlijk nog steeds geen motor.......
Het verslapen doet nog steeds pijn, heb heel de nacht zitten werken om die zaterdag vrij te hebben(heb geloof ik wel de buren wakker gevloekt om een uur of 11 des ochtends op zaterdag)

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Onze Voorzitter op de TV!!!

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven