Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Tip voor het forum

 
 
Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2

Schrijver Frans
Forum Lid 
#16 | Geplaatst: 17 nov. 2010 08:48 
Hoi Jimi,

Ik vind het een hele goede suggestie. Sowieso is alle input altijd welkom. Of het direct realiseerbaar is, is een tweede. En meteen daarachteraan de stelling: ieder voordeel hep ze nadeel.

Het is technisch inderdaad mogelijk, zoals Marcel al zei, om een topic naar andere rubriek te verplaatsen. Echter is het niet mogelijk om enkele topics samen te voegen. Het zou ook vreemd zijn omdat de discussie dan door elkaar zou lopen: je weet uiteindelijk niet meer wie waarop had gereageerd.
Bovendien, zoals Jan uit ervaring weet, is het moderaten (het in banen leiden van de discussies) veel werk. Deze taak zou dan nu heel lastig worden want er moet dan ook bepaald worden welke onderwerpen samengevoegd zouden worden.

Omdat dit prikbord voor de club is, maar voornamelijk door de club wordt gelezen en geschreven zou het fijn zijn dat iedereen die een berichtje post zelf eerst even goed kijkt of er niet al iets over geschreven, voordat er weer een nieuw bericht wordt aangemaakt.

Het is een kleine moeite en op deze manier helpt iedereen elkaar en bovendien blijft het prikbord neat & clean.

Frans

Schrijver danielstrouven

Forum Lid 
#17 | Geplaatst: 17 nov. 2010 09:13 
@Hapee: Lijstje van 3 slaat op het overzicht van het prikbord, te sorteren naar voorkeur, slechts de laatste 3 onderwerpen wordt getoond. Wie Henk 1, 2 of 3 is mogen jullie zelf beslissen.
Vanuit het exotische zuiden.................Leuven/Belgica

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#18 | Geplaatst: 17 nov. 2010 21:45 
@Frans: bedankt voor je bericht. Ik kan me helemaal vinden in jullie conclusie. Hopelijk gaat het effect hebben. Het moet inderdaad voornamelijk uit onszelf komen, we kunnen het niet allemaal op de mod afwentelen.

Ik ga er zelf in ieder geval nog meer rekening mee houden dan ik al deed, om geen dubbele topics te laten ontstaan.

En verder ben ik het helemaal eens met de conclusie van Haapee, om het hier lekker levendig te houden. Hoewel ik wel benieuwd ben of dat gaat lukken, nu veel motoren weer in de winterstalling verdwijnen

Iedereen bedankt voor de inbreng!

Vrgr
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver beinhart

Bestuur 
#19 | Geplaatst: 21 nov. 2010 13:33 
maar frans,

het komt wel eens voor dat er tegelijk door 2 man (bijvoorbeeld bij terugkomst van vechta) een berichtje gepost word. dan staan er dus 2 "weer thuis uit vechta" berichtjes, en word er alleen op het laatste bericht..

groetjes werner (vind het tochwel makkelijk als er een ander kleurtje voor nieuwe berichtjes staat)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2 
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Tip voor het forum

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven