Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Motorjaar 2011

 
Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 29 dec. 2010 10:26 
Wieringerwerf wenst jullie een goed einde van 2010 en een goede 2011 motorjaar en vele kilometers
O.J. en Y.M.
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 29 dec. 2010 12:13 
Ik lsuit me aan bij deze wijze woorden,
groetjes Marco.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver MAST

Moderator 
#3 | Geplaatst: 29 dec. 2010 15:35 
Vanuit het zonnige Amersfoort (wat een geluk toch dat Amersfoorts zo dicht bij het altijd zonnige Nijkerk ligt) wens ik iedereen ook het allerbeste voor 2011. Met veel rijplezier, sleutelplezier of anderszins.
Maak er iets moois van!
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Willem CX
Gast 
#4 | Geplaatst: 31 dec. 2010 18:16 
Ook vanuit Nieuwe Niedorp iedereen een goed motorjaar. Mijn 650 gaat glimmend het nieuwe jaar in. Vanmiddag alle klei van de afgelopen maanden er af geweekt. Accu bijgevuld en de motor na 8 weken weer eens gestart. Heerlijk dagje om het jaar af te sluiten.

Willem

P.s. goed voornemenvan mij voor 2011 is ook eens SJK te bezoeken, ben toch wel nieuwsgierig geworden...

Schrijver Luclubberts

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 31 dec. 2010 18:45 
Ik wens iedereen wat men mij wenst, maar dan dubbel. .

Luc.
Degene die weet dat hij niets weet, weet meer dan degene die niet weet dat hij niets weet. I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way. So I stole a bike and asked for forgiveness

Schrijver terry

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 1 jan. 2011 02:44 
Een gezond, gelukkig en veilig 2011 aan iedereen.
De winterprik is hier nu al voorbij ; wat de sneeuw dan toch betreft ; dus daar gaan we weer !!

Een fijn 2011

Terry

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Motorjaar 2011

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven