Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

heel veel wensen...

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 2 jan. 2011 10:13 
dit wil ik even kwijt;

vanaf het moment dat pjotter het eerste draadje starte zijn er nog 5 man geweest die dus een nieuw draadje gestart hebben met kerst en nieuwjaarswensen, dus hopelijk heeft iedereen als goeie voornemen gemaakt; lees het prikbord eens wat vaker, want er zijn meer als 5 berichtjes...

groetjes werner (dit jaar naar pjotter toe)
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Schrijver sieds

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 2 jan. 2011 11:02 
Ik ben het helemaal met je eens Werner,
Mooi alle kerst en nieuwsjaarswensen maar maak aub niet steeds een nieuw bericht.

de Viking
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'
'Leaver dea as slaef'

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 2 jan. 2011 23:34 
niet alleen de kerst en nieuwjaarswensen, komt wel vaker voor als we van een treffen afkomen dat er meerdere een verslagje schrijven in een nieuw draadje...

groetjes werner (schrijf dit jaar niks over vechta)
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 heel veel wensen...

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 7
Members - 1 [ borisz ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven