Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Scheiding van de Siamese tweeling

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 13 feb. 2011 22:37 
Na een avond en een middag sleutelen staat de ArmyWing er zo bij (KLIK) doorscrollen tot bijna onderaan...

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De blauwe CX500 B overgenomen van Arnold ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Donateur 2025 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver cxmotorfreak
Gast 
#2 | Geplaatst: 13 feb. 2011 22:47 
Nooit het idee gehad om er een schommelarm/voorvork] in te hangen?

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 13 feb. 2011 22:52 | Aangepast door: Erik1 
Ideeën genoeg maar de financiën heb ik er niet voor over. Ik ben ook wel eens op zoek geweest naar andere, goedkopere oplossingen. Zie HIER één van de mogelijkheden. Daarvan bleek de uitwerking nou ook weer niet zo simpel van dus.... hobbel ik nog steeds rond met de originele veerpoten!!

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De blauwe CX500 B overgenomen van Arnold ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Donateur 2025 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver Hansv

Bestuur 
#4 | Geplaatst: 13 feb. 2011 23:07 
Ja Erik,

Een groen, euhhhh.... goed begin is het halve werk, en 't is inderdaad in twee helften.
Het gaat nog even wat leger worden, als het blok eronder uit is maar dan kun je weer gaan opbouwen.

Harmony,
Hans.
( is een half-span nog steeds een span? )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 13 feb. 2011 23:45 
( Is een 1 cilinder een halve V-twin? )

Groet Erik.

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 14 feb. 2011 00:38 
Nee, nu is 't weer gewoon een ZZP-CX !
CX500 Z 1978, zo'n rooie, nu weer zonder kuip nog wel B wielen
XL125 V Varadero 2007 , lekker licht, zit goed, je moet geen haast hebben
o ja, donateur ca.2006-2025 💰

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 14 feb. 2011 08:30 
ha erik,

ach ik rij ook gewoon nog met een voorvork rond en verder niks aangepast, wij zijn gewoon de bikkels
nu je blok eronderuit gaat spuit je die ook meteen groen?

groetjes werner (heb nogsteeds 2 standaards onder het zijspan)
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 14 feb. 2011 09:01 
Heey Werner,

Het blok blijft zilver maar de kleppendeksels maak ik legergroen!! Ook het frame moet er aan gaan geloven, ook die ga ik belegeren.

Groet Erik.

Schrijver theojansen
Gast 
#9 | Geplaatst: 14 feb. 2011 17:00 
Hoi Erik,
Het moest er dus toch van komen je blok te wisselen.
Nu wordt de Army Wing nog mooier!
succes met de klus. theoj.

p.s. afgelopen zaterdag mijn zijspan even uit de winterslaap laten ontwaken. het was weer een hele belevenis.

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 15 feb. 2011 18:53 
Heey Theo,
We moeten nog steeds een keer samen gaan oefenen
Kan nog wel een maandje duren eer de Army weer klaar is
Maar dan!!!

Groet Erik.

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Scheiding van de Siamese tweeling

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 8
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven