Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Verzekering

Schrijver Arno Luierweert
Gast 
#1 | Geplaatst: 10 april 2011 18:27 | Aangepast door: Arno Luierweert 
Hallo CX rijders

Ja bijna iedereen heeft een WA verzekering , tenminste dit is dan verplicht zodra op de openbare weg bent, maar wie heeft eigenlijk een opzittende verzekering , voor een opzittende verzekering ben je zelf verzekerd de wa is alleen voor het voertuig wat je bestuurt, dus alleen een WA verzekering is niet voldoende voor een goede verzekering.

ik betaal nu voor een WA verzekering 15,97 met een beetje korting.

Groeten Arno

Schrijver leuvie
Gast 
#2 | Geplaatst: 10 april 2011 20:39 
opzittende verzekeing is alleen voor je pak ed medische kosten dekt de zorgverzekering van de opzittende. Ik weet niet wat jouw uitrusting kost, maar mijn afschrijving wat dat betreft is nihil. Volgens mij is het oververzekeren.

Schrijver sieds

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 10 april 2011 21:32 | Aangepast door: sieds 
Een WA verzekering is de Wettelijke Aansprakelijkheid, rond de 20 Euro.
Een opzittende verzekering is alleen maar een extra uitkering bij overlijden of invaliditeit, net zoals een inzittenden verzekering.
Heeft dus niets met ziektekosten na een ongeval te maken.
En je pak kun je meeverzekering met je casco.
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'
'Leaver dea as slaef'

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 10 april 2011 22:34 
Ik heb een opzittende verzekering voor 2 personen. Het is dat er niet meer op kunnen, want het is dezelfde prijs voor 4 personen. Het is meer voor de schade van een passagier bij een ongeval, maar ook voor de berijder. Ik ben nooit nagegaan wat er nou eigenlijk gedekt is, dat heet in de volksmond Naïef!

Groetjes van Henk.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2025

Schrijver sieds

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 11 april 2011 09:28 | Aangepast door: sieds 
Die "schade" van de opzittenden is dus alleen een invaliditeitsuitkering of een bedrag bij overlijden, meer niet.

Maar voor je dat krijgt....., dan heb je met een verzekeringsmaatschappij te maken die overal onderuit wil komen (kleine lettertjes)
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'
'Leaver dea as slaef'

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Verzekering

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 7
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven