Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Mooie CX t8e koop.

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende »

Schrijver karel van houten
Gast 
#1 | Geplaatst: 10 april 2011 19:18 
Mijn CX is te koop, .het is een 500 uit 1980 met 67800 km op de teller, er is ongeveer tweehonderd km geleden veel aan vervangen, voor en achterband, accu, bougies, alle vloeistoffen, cardan gesmeerd,dez motor verkeerd echt in bijna nieuwstaat, onder buddy helemaal roestvrij, achterbrugi helemaal roestvrij, kortom een hele mooie CX voor vele jaren rijplezier, ik heb er ook een krausser kofferset aanhangen( zijkoffers)
Bij interesse stuur maar even een pm.

Gast 
#2 | Geplaatst: 12 april 2011 19:27 
Er mag gewoon geboden worden hoor.

Gast 
#3 | Geplaatst: 13 april 2011 16:04 

Shot at 2011-04-13
Shot at 2011-04-13

Gast 
#4 | Geplaatst: 13 april 2011 21:58 
Twee honderd kilometer geleden 500 euro aan verspijkerd, prijs is 800euro, uiterste prijs 750 euro maar dan zonder de topkoffer.
De eerste twee jaar geen kosten aan banden accu remmen etc.

Schrijver ejfrolich
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 16 april 2011 09:13 
Karel,

Ik vind hem er zo op de foto keurig uit zien. Helaas voor jou heb ik een vergelijkbare in Blauw die heerlijk rijdt dus ik laat deze staan. Wat mij wel interesseerd is het zadel. Zit er een custum zadel op jouw CX of is dit een aangepast zadel. Het ziet er best comfortabel uit namelijk.

Succes met de verkoop!

Ernst-Jan
CX500A 1979

Gast 
#6 | Geplaatst: 16 april 2011 12:26 
Geen idee, zat er al op toen ik hem kocht, alles aan het frame,inclusief de achterbrug zijn helemaal klokgaaf, bij veel cxen is dit niet het geval, deze is gewoon eigenlijk splinternieuw, maar moet plaats maken in mijn garage voor mijn nieuwe fiets.

gr Karel

( prijs is onderhandelbaar voor geintereseerden)

Schrijver sieds

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 16 april 2011 19:32 
Als ik het goed begrijp verlaat je de club al weer??
Je was zo enthousiast om ons te ontmoeten.

Groeten Sieds
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'
'Leaver dea as slaef'

Gast 
#8 | Geplaatst: 18 april 2011 15:05 
Ik was inderdaad heel erg vol van deze club,en heb een embleem besteld voor op mijn vest, foto's gestuurd en antwoord gekregen dat mijn motor in april getoond zou worden, veel loze kreten dus want het is al bijna mei, ik zit bij meerdere clubs, en dit soort dingen kan ik niet zo goed mee omgaan dus gaat de fiets fijn in de verkoop.

Schrijver sieds

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 18 april 2011 17:23 | Aangepast door: sieds 
Jammer Karel, maar ik begrijp heel goed wat je bedoeld.
Het is allemaal vrijwilligerswerk maar toch.
Ik zal me hier nu niet verder uitlaten over mijn eigen frustraties, maar die zijn er ook en niet alleen bij mij.
Laten we het hier op houden, het loopt niet lekker met het Stichtingsbestuur, het enthousiasme is weg en ik zie meer mensen weg blijven.
Klein voorbeeld: X

Overigens zijn de CX stamtafels, SJK en Vechta erg gezellig en een leuke ontmoetingsplek voor de CX liefhebbers.

Succes Karel.
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'
'Leaver dea as slaef'

Gast 
#10 | Geplaatst: 18 april 2011 17:27 
Daar ga ik mijn neus zo lang ik de CX nog heb zeker laten zien, voorlopig heb ik hem nog.

Gast 
#11 | Geplaatst: 28 april 2011 09:32 
Eindelijk sta ik er toch mee in de showroom, daar word ik toch wel even blij van.

Gast 
#12 | Geplaatst: 28 april 2011 09:35 
Hij mag weg zonder topkoffer voor 650 euro dit is echt spot goedkoop !!

Gast 
#13 | Geplaatst: 5 mei 2011 17:47 
Hij mag weg, ik heb ruimte nodig in de garage, staan nu drie motoren en vier scooters en een snorfiets, word een beetje erg vol zo.

Gast 
#14 | Geplaatst: 7 mei 2011 17:11 
Ik wil deze motor wel ruilen tegen een belastingvrije tweetakt.

Schrijver coenox

Voorzitter 
#15 | Geplaatst: 7 mei 2011 17:42 
Beste Karel,

Vervelend dat het zo loopt. Mogelijk dat de privé-omstandigheden van onze shopbeheerder Rembrandt hier debet aan zijn. Het tonen van je motor - ik neem aan als motor van de maand - bepaalt Frans, die deze site maakt. Ik kan met beiden contact opnemen als je wilt. Dan kunnen we het nog regelen. Of je kunt je geld terug krijgen. Nogmaals ik vind het jammer dat het zo loopt.

Het enthousiasme is er bij ons nog steeds en er is geen sprake van dat er mensen structureel weglopen. Neem Sieds bijvoorbeeld. Al jaren lid, komt nooit ergens op een CX, altijd mopperen, maar blijft actief .
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende » 
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Mooie CX t8e koop.

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 6
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven