Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Valbeugels

 
Schrijver ejfrolich
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 16 mei 2011 18:48 
Heb bij der-motorradfuchs, een e-bayhandelaar, hele mooie valbeugels gekocht. €67,50 ex verzendkosten (€9). Passen goed, lassen zijn keurig afgewerkt en de verlengde blokbouten met zelfborgende moeren en ringen worden meegeleverd. Ziet er prima uit! Als ze weer gewassen is zal ik een foto maken...

EJ
CX500A 1979

Schrijver cxmotorfreak
Gast 
#2 | Geplaatst: 16 mei 2011 23:37 
Ik kwam die ook tegen en was inderdaad ook nieuwschierig of ze goed zouden passen dus dit klinkt prima Foto ongewassen mag ook best hoor

Schrijver ejfrolich
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 19 mei 2011 11:33 
het heeft hier veel geregend de afgelopen dagen. Ze staat netjes onder een grote hoes in de tuin... Van het weekend misschien.
Mij valt de kwaliteit van het laswerk op. Ik zie het niet vaak zo mooi afgeslepen.
CX500A 1979

Schrijver cxmotorfreak
Gast 
#4 | Geplaatst: 19 mei 2011 18:28 
Maar afslijpen doe je juist als je laswerk niet heel netjes is geworden, tenminste op mijn werk ,,verdoezelen'' ze zo de mindere lasnaden..................geen haast met de foto, komt wel goed

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Valbeugels

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 1 [ JiMi ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven