Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Wel koel , maar hyper ?

Schrijver Hansv

Bestuur 
#1 | Geplaatst: 22 mei 2011 17:36 
Nou,

Op 23 april vroeg ik de leden van dit geachte forum of zij iets meer over de hyperkewl koel-vestjes wisten. De overdaad aan antwoorden hielp mij niet veel verder:
a- door een wasstraat koelt ook
b- laat het weten, als je er achter bent
c- ik gebruik een doorwaai jasje

Mooi, maar dat vroeg ik niet. De vraag was: werkt het?

Toch maar zo'n ding besteld. En dan maar uitproberen, maar ja, net een week met minder warm weer. En dan heb je zo'n ding niet nodig.

Gisteren: warm weer, rond 26-27 graden. Dus het dikke pak aan, koelding aan en laten we eens kijken of.....

Het werkt. Benen werden erg warm, armen werden erg warm, lijf onder het vestje bleef op een lekkere temperatuur. Niet overmatig smoorheet dus, ook niet na twee uur rijden in de o zo warme nederlandse lentezon. En thuisgekomen stonk ik vele malen minder dan andere keren.

Het werkt dus inderdaad verkoelend.

Harmony,
Hans.
( vind het wel koel, ook al is het niet cool )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 22 mei 2011 18:11 
Hey, da's een cool dingetje

Tja, soms moet je gewoon de eerste zijn die iets probeert. Jij bent hier de trendsetter. Ik moet zeggen, mij lijkt zo'n verkoelend hesje ook wel wat als ik in de toekomst met een kuip rijdt. Maar eerst een jaartje naked rijden, dan heb ik 'm niet echt nodig denk ik.
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2025
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver sieds

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 22 mei 2011 19:24 | Aangepast door: sieds 
Is toch voor honden Hans

Hyperkewl vest

hyperkewl coolvest

Moet je ook nog een light shirt van Odlo hebben

Had er nog nooit van gehoord.
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'
'Leaver dea as slaef'

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 22 mei 2011 20:11 | Aangepast door: JiMi 
Bij het linkje van Hans was ie 15 Euro goedkoper

En wat betreft die Odlo: dat zijn synthetische shirts met heel fijne netstructuur, die heel strak om je lijf sluiten. Het "trekt" vocht van je lichaam af naar de laag erboven zodat je droog blijft. Dit in tegenstelling tot katoenen shirts: die absorberen vocht als de beste waardoor het shirt drijfnat wordt en waardoor je helemaal klam wordt. Odlo is slechts een (dure) merknaam. Als je gewoon een goed passend thermoshirt bij de Hema koopt bereik je hetzelfde resultaat. Odlo heeft echter wel verschillende diktes, ik weet niet of Hema dat ook heeft. In de zomer wil je natuurlijk een zo dun mogelijk shirt.
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2025
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 22 mei 2011 22:22 
Hans is de uitvinder van de airco op de CX !
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2025

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Wel koel , maar hyper ?

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 6
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven