Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Stelschroef

Schrijver Johnny
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 25 mei 2011 15:29 
Hey CX ers.Ik ben in het bezit van een CX500 E.Onderaan de linker fourchebeen staat een stelschroef met de getallen van 1 tot 4.Wat gebeurd er als ik deze verzet,wat stel of verstel ik?

Schrijver theojansen
Gast 
#2 | Geplaatst: 25 mei 2011 18:27 
Dat is de antie-duik-instelling.
Heb nooit iets van gemerkt.Gr. Theoj

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 26 mei 2011 11:11 
ik wel,

moet er wel de juiste olie in de voorpotenzitten.

groetjes marco.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver Johnny
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 26 mei 2011 12:17 
Op welk getal moet het antiduik systeem dan staan.En wat gebeurd er als ik het verander of heeft dit te maken met solo rijden of met duo rijden?

Schrijver Arcath
Gast 
#5 | Geplaatst: 26 mei 2011 13:33 | Aangepast door: Arcath 
anti duik zorgt voor wat het al zegt, het minder naar voren duiken van de motor bij het afremmen. waardoor de vering ingedrukt word,

in theorie zou het anti-duik systeem dit tegen gaan, in de praktijk schijnt dit vaak niet te werken.

op zich kan je niet veel verkeert doen, gewoon instellingen veranderen en kijken wat er gebeurt als je remt.

en dan is het kwestie van smaak/rijstijl welke stand je prettig vind,

bij meer gewicht(duo, bagage) kan je hem meer laten dempen (meer massa meer gewicht dat bij remmen naar voren verplaatst wordt.

Schrijver MAST

Moderator 
#6 | Geplaatst: 26 mei 2011 14:20 
Meer weten over TRAC? Lees DIT maar. (wel in het Engels)
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Stelschroef

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 6
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven