Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

mijn cx overleden

 
 
Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende »

Schrijver prosper

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 27 mei 2011 14:06 
Hallo allemaal,

mijn cx de MG-90-RS is overleden na een flink ongeluk. Een brilliante bestuurster van een Mazda draaide een U op een kruising, terwijl ik op de voorrangsweg, door groen reed. Het gevolg, ik, de motor en de auto in de kreukels. Mijn voorvork, stuur en toebehoren zijn total-lossed, gelukkig zat er een grote kuip op, die een deel van de klap heeft opgevangen. De auto sloeg opzij, ik raakte deze vlak voor het achterwiel en de mazda is ook total-loss. Ik heb geluk en heb het er levend vanaf gebracht, echter wel allebei de polsen gebroken, sleutelbeen en veel gekneusd.
Ik ben bang dat mijn CX overleden is, maar dat bekijk ik zodra ik weer lopen kan en wat kan sleutelen.
RIP MG-90-RS.

Groeten van mij, Prosper..

Schrijver sieds

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 27 mei 2011 14:19 | Aangepast door: sieds 
Dat moet een klap geweest zijn.
Gelukkig dat je het kunt navertellen maar twee gebroken polsen en een sleutelbeen is ook niet niks.
Hopelijk herstelt het goed allemaal.
CXen zijn er nog genoeg te koop.
Prosper sterkte en we horen graag van je herstel.

Groeten Sieds
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'- 3 x '83
'Leaver dea as slaef'

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 27 mei 2011 16:11 
Heey Prosper,

Veel sterkte met je verwondingen en gecondoleerd met het overleiden van jouw CX.

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 27 mei 2011 17:10 
Dat is erg vervelend.
Toch denk ik dat een CX zich niet zo snel over leden is. Ja schade is er wel.

Trouwens, ook vervelend voor jouw, het plassen zal nu wel even heel moeizaam gaan met twee handen in het gips.

Maar goed, met galgen humor kom je er niet, sterkte en beter schap. En en cx komt er ook welw eer denk ik.

Groetjes Marco.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 27 mei 2011 17:19 
Ha Prosper,

Wat een ellende zeg, jouw verwondingen zijn niet de minste. Sterkte met het verwerken er van. CXen zijn er zat, maar van jou is er maar één!
Nogmaals veel sterkte en beterschap!!

Groetjes van Henk
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver udent

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 27 mei 2011 19:03 
Prosper, wij hopen dat je er snel weer bovenop komt, na zo'n naar ongeluk.
Jammer van de motor, maar je gezondheid gaat nu voor.

Heel veel beterschap, en als je weer zover bent, hopen we dat je met evt. een andere Cx weer volop plezier kunt gaan hebben.

gr Theo , mede namens het bestuur.
theo cx ds

Schrijver leuvie
Gast 
#7 | Geplaatst: 27 mei 2011 19:22 
wauw, beterschap, man! gelukkig leef je nog!

Schrijver antoon

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 27 mei 2011 19:38 
Das effe schrikken, Van harte beterschap!

gr.Antoon

Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 27 mei 2011 19:55 
Erg vervelend voor de motor maar belangrijker is dat je er van weg hebt kunnen lopen. Wel zeer vervelend dat je daarbij beide polsen hebt gebroken. Veel beterschap.

Maak je geen zorgen om de CX. Indien het frame nog recht is valt het wel weer te repareren en er zijn in de club voldoende onderdelen om handen om dat voor elkaar te krijgen.

Wouter
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 27 mei 2011 21:21 
Tja Prosper.....

Het had natuurlijk allemaal veel erger kunnen zijn. Twee polsen en een sleutelbeen gebroken is niet niks. maar gelukkig heeft je CX het meeste van de klap opgevangen. Zo ziie je maar: de meeste ongelukken met motoren worden veroorzaakt door auto's.

En als ik het me goed herinner ben je vorig jaar oktober hier vandaan gereden op een goedlopende CX met prima frame en goede remmen en een Ignitech erin, de ZH-37-25. Dus helemaal zonder zit je niet, denk ik zo.

Harmony,
Hans.
( die verbaasd was over het kenteken van de CX, en soms terugdenkt aan de Bah'Kup )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver beinhart

Bestuur 
#11 | Geplaatst: 27 mei 2011 22:42 
prosper,

gecondoleerd met het overlijden van je cx...
beterschap met opknappen met je polsen, zo te lezen heb je nog een cx dus helemaal zonder zit je niet? snel weer rijden als het weer kan dus.

groetjes werner (sinds roy meerijd geen schuiver meer gemaakt, roy is mijn geluks-mascotte?)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver theojansen
Gast 
#12 | Geplaatst: 28 mei 2011 08:41 
Prosper, eerst maar herstellen, die CX komt op de 2-e plaats. Veel sterkte met je tijdelijke handicap!
Beterschap, theoj

Schrijver prosper

Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 29 mei 2011 12:53 
Dank jullie wel allemaal voor jullie medeleven.

Ik sta te popelen om, zo goed als dat het gaat, weer te sleutelen aan de MG; mijn CX. Eerst uit elkaar halen om te lijken wat er nog wel goed aan is. Echter moet eerst de verzekering nog de mening over mijn CX geven. De dagwaarde van de CX is waarschijnlijk niet erg hoog, zeg maar nihiel. Heeft iemand hier ervaring mee, met een verzekeringskwestie zoals die bij mij gaande is?

Groetjes Prosper.

Schrijver jowan

Forum Lid 
#14 | Geplaatst: 29 mei 2011 21:10 
Mijn CX was ook total loss verklaard.
Werd op 1000Euro geschat. Dit is wel in België. Dat zal vermoedelijk minder zijn in Nederland.
CX500 Custom '81, BMW K100LT '91

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#15 | Geplaatst: 7 juni 2011 23:58 | Aangepast door: Honkie Tonkie 
De aangeboden CX-B van Iswarte (Laurens) is dezelfde als van jou, je hoeft alleen maar de kuip (als die nog in orde is) over te zetten en je rijdt straks weer voor 350 Euries minus de verzekering.
Jammer van de MG, dat was toch die je van mij gekocht had?
Beterschap verder.

Groet van Henk.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende » 
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 mijn cx overleden

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven