Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

mijn cx overleden

 
 
Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2

Schrijver prosper

Forum Lid 
#16 | Geplaatst: 12 juni 2011 12:36 
Ja, het was inderdaad de mooie MG-90-RS die ik van je gekocht had. Heb er fijn op gereden en de kuip van erg mooi, deze is nu helemaal opengebarsten en heeft een deel van de klap opgevangen. Ik kan de motor van de week weer ophalen bij de motorzaak in Laren, Mamola, waar de verzekering is geweest ivm de schade. Ik wil kijken of het frame nog recht is en de cx nog op te knappen. Hier heb ik tijd genoeg voor, aangezien de genezing nog wel even duurt.
De CX-B is van Laurens is inderdaad dezelfde, maar aangezien ik een half jaar nog niet mag/kan rijden, ga ik mijn tijd verdrijven met sleutelen aan de MG.

Groeten van mij, Prosper.

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#17 | Geplaatst: 12 juni 2011 22:59 | Aangepast door: Hansv 
Okee, dat is dus die van Henk geweest. Maar nou ben ik toch wel een beetje nieuwsgierig...Wat is er gebeurt met de ZH-37-25?
De ZH-37-25 en Prosper

Harmony,
Hans.
( kousen en naadjes, je weet wel )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver prosper

Forum Lid 
#18 | Geplaatst: 15 dec. 2011 09:46 
Hallo allemaal,
Ik wil even melden dat het opknappen van mijn crash-bike, de MG, prima gelukt is en deze weer goed rijdt. Veel aan vervangen en gedaan, echter het blok maakt een vervelend geluid. Ik dacht de distributieketting, maar dat is het jammer genoeg niet.
Hans, de Rode Cx die ik van je heb gekocht, rijdt goed en deze ga ik deze winter opknappen, aangezien een pols niet goed is gegaan en ik eraan geopereerd wordt, weer herstellen en sleutelen is een goede fysiotherapie.
Groeten van mij, Prosper...

Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2 
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 mijn cx overleden

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven