Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

ROY FOR PRESIDENT

Schrijver sieds

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 13 juni 2011 21:35 | Aangepast door: sieds 
Hoe krijg je duizenden Friezen aan het glimlachen.

Heel simpel: rijd de Elfstedentocht op een junk-bike, je weet wel zo'n baal zooi op 2 wielen, zet een hondje met bril voorop de tank, trek opvallende kleren aan, hijs een vlag en je hebt letterlijk van alle toeschouwers langs de weg aandacht.

Duizenden mensen stonden vandaag langs de kant te lachen, te wijzen, zich te verbazen.
Werkelijk een vermakelijk gezicht wat zich 7 uren en 240 km achterelkaar afspeelde en waar geen einde aan kwam.

Toeschouwers die foto's maken, vanaf motoren foto's maken, bij controleposten foto's maken, bij pauzes mensen rond de motor en foto's maken en Werner, hij geniet van al die aandacht en Roy, die trilt wat van alle spanningen.

En toen was er ineens heel onopvallende aandacht voor de de junk-bike met hond.
We werden achtervolgd door een nieuwe K1300 BMW, kon ik eerst nog achter mij houden, haalde mij asociaal in over dubbele strepen, bleef bij Werner hangen en sommeerde hem om mee te komen. Een zijstraat in en gelijk een auto (videowagen) er achter met twee heren.
Mijn eerste reactie was bonje, maar het bleken onopvallende agenten te zijn die Werner wel even wilden controleren.
Een gesprekje over de motor, over Roy, wat gegevens via de auto opvragen en 10 minuten later reden we weer zonder gevolgen.

En die arme Roy, zonder dat hij het weet is hij heel populair in Friesland en daar buiten.

Overigens was deze Elfstedentocht 2011 een barre tocht met regen en veel wind.
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'
'Leaver dea as slaef'

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 13 juni 2011 21:54 | Aangepast door: MAST 
Foto's met Werner en Roy te vinden via deze link: Elfstedentocht voor motoren Foto 6, 7 en 8
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver chantal

Bestuur 
#3 | Geplaatst: 14 juni 2011 08:15 | Aangepast door: chantal 
ja dat zijn mijn ventjes had het verhaal natuurlijk al gehoord dat ze door politie aan de kant waren gehaald. maar dat ze zo in de kijkert stonden nog niet (maar had niet anders verwacht) en wie weet volgende jaar 2 honden op de motor mee alleen zal die van mij niet vol met zooi hangen want daar heb ik me toch een hekel aan......

groetjes chantal (die lekker thuis heeft gezeten met sorca en genoten van bezoekjes aan zussie en vriendin)

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 14 juni 2011 19:20 | Aangepast door: beinhart 
ja sieds,

die agenten kwamen van een kouwe kermis thuis, als ze echt hadden gewild hadden ze wel verder gezocht en iets anders bekeurd, maar ik denk dat het ze echt ook alleen om de veiligheid van roy ging?

volgend jaar zien we weel wel, dan herken ik de motor en stop ik wel meteen kunnen ze ook meteen kijken hoe sorca in het zijspan bij chantal vastzit!

cosmar ik heb geweldig genoten, jij ook zo te zien op de foto's (die volgen nog, ze zijn nu aan het uploaden)

groetjes werner (roy is al de club mascotte, president neemt wel veel meer taken en tijd in beslag?)
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 ROY FOR PRESIDENT

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 6
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven