Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Motorrijders

 
Schrijver Jan
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 21 juni 2011 22:57 | Aangepast door: Jan 
Stukje (een ikje) in de krant van 24 mei jl.

Als je een eindje in de zestig bent en nog motor rijdt, krijg je nogal eens commentaar. Vaak verweer ik me, maar soms doe je een ervaring op waarvan je niet terug hebt.
Onlangs ging vlak voor m'n neus een collega-motorrijder onderuit. Toen ik hem hielp zijn helm af te zetten zag ik in de binnenkant een kaartje zitten met daarop de tekst: "In geval van twijfel niet reanimeren; alles wat nog bruikbaar is transplanteren, bij voorkeur t.b.v. een vrouw. Mannen zijn stommelingen."

Schrijver chantal

Bestuur 
#2 | Geplaatst: 22 juni 2011 06:49 
ja zo kun je ook aangeven dat je niet gereanimeerd wilt worden....maar of ze dat doen is wat anders want klinkt meer als een grap in mn oren. goed mannen mogen dan stommelingen zijn maar dan was hij zelfd de stomste waarschijnljk

Schrijver leuvie
Gast 
#3 | Geplaatst: 22 juni 2011 11:07 
Tsja, wordt vaak gezegd dat motorrijders goede donoren zijn. In mijn werk zie ik echter zelden motorrijders als donoren voor hart en of longen. meeste (en de beste) zijn de mensen die een hersenbloeding hebben gehad en die zijn vaak helaas veel jonger dan je zou denken... tot zover serieus, het kaartje is wel wrang-grappig.

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Motorrijders

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven