Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Geslaagd!

 
 
Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2

Schrijver luckee
Gast 
#16 | Geplaatst: 2 okt. 2003 01:10 
Van harte gefeliciteerd met je stempeltje!
Ik ben ook een beetje geslaagd, heb mijn gekochte cx-je (83.000km) vandaag opgehaald. En ik ben er mee van Lisse naar Hulst gereden, waarvan anderhalf uur in de regen, zonder één hortje of stootje! Het loopt als een naaimachientje!!

Schrijver rawbrt
Gast 
#17 | Geplaatst: 2 okt. 2003 12:01 
Gisteren trots naar mn werk gereden op mn cx maar niemand had enige interesse...ze kwamen nog niet kijken. Assholes! enfin...toen ik om 5 uur klaar was met werken regende het ongelooooofelijk hier in Eindhoven. Vreselijk zeg. Khad totaal geen zicht...met vizier open of dicht..haalde allemaal niets uit...ik denk dus dat ik een MOOOOi weer rijder ben! Helaas zullen er dit jaar niet veel zonnige dagen meer zijn! Vreselijk ook, die putdeksels zijn superglad als het regent....bijna onderuit gegaan op een rotonde waar ze zo'n ding middenin gelegd hadden....OEF!

Schrijver luckee
Gast 
#18 | Geplaatst: 2 okt. 2003 15:37 
pas ook op voor die op het wegdek 'geplakte' pijlen en strepen. Die zijn ook zo glad als het regent. En wees gerust er komen nog zeker mooie dagen dit jaar om te rijden. Een mooi weer rijder kan je altijd nog worden....als ik jou was zou ik veel km's maken nu dat je je papiertje hebt. Je kan makkelijk tot in december doorrijden. Pas volgend jaar januari en februari zijn te koud en te bar om te rijden, vind ik dan, want er zijn er nog die het hele jaar doorrijden!

Schrijver rawbrt
Gast 
#19 | Geplaatst: 2 okt. 2003 15:59 
Klopt! die pijlen zijn ook superlijp! Daar zwiep je ook overheen als t effe tegen zit! Kou maakt me niet uit maar als het nat is heb ik echt geen zin om op de motor te stappen....

Schrijver jerrimy
Gast 
#20 | Geplaatst: 2 okt. 2003 19:08 
gefeliciteerd joh.... veel lekker rijweer gewenst dan heb ik het ook ,..hahahahahaha ....!

Schrijver Mark L
Forum Lid 
#21 | Geplaatst: 3 okt. 2003 10:55 
Gefeliciteerd met je roze papier. En over gladde dingen op de weg. Let ook op als je nieuwe banden plaats onder je motor. De eerste paar km kan het lijken of je aan het schaatsen ben ipv aan het rijden.
mvg.

Schrijver Roadkill
Gast 
#22 | Geplaatst: 5 okt. 2003 00:53 
Het is best slim om juist met regen af en toe op de CX te stappen, dan leer je ook eens hoe dat is, Word je ook niet verrast als het plots begint te hozen. De CX smelt niet van een beetje water, en met een regenpak aan de berijder ook niet

Roadkill(die alle dagen op zijn GL400 stapt en probeert putdeksels en derglijke strapatzen zoveel mogelijk te vermijden)

Schrijver Anoniem
Gast 
#23 | Geplaatst: 5 okt. 2003 23:42 
He rawbrt,

Gefeliciteerd met je stempeltje, maar om een echte vent te worden had je vroegeh de dienstplicht nu he je het rijden op een CX!

ZO wees een vent en rij ook met regen, hagel en sneeuw.

Reimer (Die ook nog moet ondervinden wat rijden in alle weersomstandigheden is met zijn CX om op zijn werk te komen)

Schrijver rawbrt
Gast 
#24 | Geplaatst: 6 okt. 2003 13:59 
ehm...kan wel wezen maar ik zit liever lekker in mn warme droge autootje met wat goeie muziek op ..dan dat ik zit te klappertanden op mn cx in de zeikende regen of of of ben ik nou gek?

Schrijver Roadkill
Gast 
#25 | Geplaatst: 6 okt. 2003 20:25 
ja, want met een regenpak aan is het niet koud, het vriest namelijk nog niet, je hebt toch niet voor niets je rijbewijs gehaald???

Schrijver rawbrt
Gast 
#26 | Geplaatst: 7 okt. 2003 08:43 
Zeker niet voor niks! Maarre ik rij gewoon liever als t droog en lekker weer is....ik rij voor m'n plezier, niet omdat ik zonodig naar m'n werk moet ofzo, daar heb ik mn auto voor. Ik moet er niet aan denken dat ik met dit K#@(*)!weer op de motor moet zitten. Maar goed, ieder zijn ding, toch? Kheb wel respect voor mensen die dat kunnen, daar niet van!

Schrijver Floris
Forum Lid 
#27 | Geplaatst: 7 okt. 2003 10:26 
Je hebt groot gelijk: de één rijdt op zondagmiddag alleen bij droog weer over de dijkjes en de ander rijdt het hele jaar door in weer en wind naar z’n werk. En daar is niets mis mee. Ieder z'n eigen motor lol! Laat je vooral niet opjutten en doe wat je goeddunkt.

Floris
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver rawbrt
Gast 
#28 | Geplaatst: 7 okt. 2003 14:17 
Zo is dat!....

Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2 
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Geslaagd!

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven