Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Logboeken

Schrijver Hansv

Bestuur 
#1 | Geplaatst: 5 aug. 2011 16:22 | Aangepast door: Hansv 
Ik heb mijn langzaamaan bekende (of beruchte?) motorlogboeken eens op een rijtje gezet..

Een indeling in jaren, een indeling in hoofdstukken, en nisschien zou het leuk zijn....

Een heel korte zoektoch op Internet verder had ik een soort van drukkerijtje gevonden. Aanleveren in zo en zo formaat, met dit en dat en tegen die en die prijs, vooraf betalen, per email opsturen en tien dagen later.....

Ik heb nu de logboeken als 'echte' boeken op de plank staan.

En het ziet er gelikt uit!!

Harmony,
Hans
( die toch nog wat spelvoudjes vind, maar dat niet erg vind)

Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver sieds

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 5 aug. 2011 16:35 | Aangepast door: sieds 
Mooi voor het nageslacht Hans.
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'
'Leaver dea as slaef'

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 5 aug. 2011 18:26 
Leuk om te horen....eh ....te zien!!!

Groetjes Henk.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2025

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 5 aug. 2011 18:29 
nou hans,

das heel mooi maar de volgende vraag; waar zijn die boeken te koop?

groetjes werner (wil ook wel de reisverhalen van de rode rakker op de plank)
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Schrijver Hansv

Bestuur 
#5 | Geplaatst: 5 aug. 2011 20:04 
Werner,

Ze zijn niet echt 'uitgegeven'het is meer een drukkerij die boeken vanaf 1 stuks maakt. In kleur of zwart wit. Hardcover of paperback.

Deze logboeken zijn zwart-wit, zonder foto's. (daar wordt nog aangewerkt)

Als je een boek wil, neem dan contact met de schrijver op (ik dus)

De hele serie (deel 1,2,3,4,5 + santiago) in hardcover uitvoering kost 103 euro excl. verzendkosten van 7,95
Dezelfde serie in paperback kost 64,50, excl. verzendkosten van 7,95

Ik zal binnenkort een lijstje op mijn site neerzetten met de kostprijs per deel etc.

Enne..... o ja. Niet-donateurs betalen 2 euro per deel meer. Die twee euro gaan naar de club.

En om wrevelige vragen voor te zijn:
Mijn eigen winst (huh) is ongeveer 40 eurocent per deel.

Harmony,
Hans.
( die schrijft voor z'n eigen plezier, en als anderen daar plezier in hebben doet me dat weer plezier )

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 5 aug. 2011 22:28 
ja hans,

dat dacht ik wel, maar ik blijf je mooie verhalen toch gewoon op je site lezen..

groetjes werner (veel te druk om een boek te lezen)
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 6 aug. 2011 10:09 
Leuk om op SJK eens door te bladeren!!

Groet Erik. ( Die hiermee Hans probeert aan te sporen zijn boeken mee naar SJK te nemen!! )
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De blauwe CX500 B overgenomen van Arnold ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Donateur 2025 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 6 aug. 2011 14:15 
Kom ik er ook in voor, Hans?

Zo ja, dan weliswaar onder mijn nickname (of misschien kan ik hier beter de boekenterm "pseudoniem" gebruiken), maar toch.
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2025
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver Hansv

Bestuur 
#9 | Geplaatst: 6 aug. 2011 15:09 | Aangepast door: Hansv 
@ Erik1
Ik denk er inderdaad over om ze mee te nemen. Maar let wel: wat ik nu heb laten maken is voor eigen gebruik, een hardcover log/dag-boek van mijn CX avonturen, voor mijn eigen persoonlijke gebruik.

Ik overweeg om een tweede set in paperback te laten maken. Die kan dan door anderen gelezen worden. En dan vind ik het minder erg als er ineens een vette olie vinger in staat, of er koffie of biervlekken opkomen, of men het boek openvouwt.

@ Jimi
Ja hoor JiMi, jij komt er ook in voor. Niet als M(voornaam+achternaam) maar als Jimi. En dat geldt voor vrijwel iedereen door al de boeken heen. Net als op de website eigenlijk.

En misschien is dat al te veel voor sommigen, maar als ik zelfs een nickname niet meer kan gebruiken........

Harmony,
Hans.
( die voorzichtig met namen, adressen en telefoonnummers omspringt )

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 6 aug. 2011 17:05 
@ Jimi
Ja hoor JiMi, jij komt er ook in voor.

Hihihi, misschien word ik nog beroemd
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2025
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver sieds

Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 6 aug. 2011 21:15 | Aangepast door: sieds 
Ik heb geen nickname

ach, ik ben al berucht onder mijn eigen naam
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'
'Leaver dea as slaef'

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 7 aug. 2011 08:45 
nou sieds,

was (of is) het eigenlijk niet;
sieds de viking?

groetjes werner (nog 12 dagen tot sjk)

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Logboeken

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 6
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven