Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Het is bijna zo ver!!

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 16 aug. 2011 23:52 | Aangepast door: Erik1 
Beste Mensen,

Zoals de titel al zegt, SJK komt snel dichterbij! Vergeet vooral niet om je kleppendekselracer (KDR) mee te nemen! WHAAT, je hebt er nog geen een?? Nou, nog ff snel bouwen dan! Ok, mijn nieuwe KDR is ook nog niet klaar maar hij is bijna race vaardig! Dus, snel nog even een racer in elkaar klussen en meenemen naar SJK!! Vergeet ook niet om je ff aan te melden bij Werner op beinhart at home.nl met de vermelding van jouw naam en die van je racer.

KNUTSEL ZE!!

Groet Erik. (die met een nieuw consept naar SJK komt)
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De blauwe CX500 B overgenomen van Arnold ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Donateur 2025 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver udent

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 16 aug. 2011 23:59 | Aangepast door: udent 
Let op de mijne....
Hij staat op mijn too do lijst om mee te nemen.
Dat wordt concurrentie voor iedereen.

Gr Theo.
theo cx ds

Schrijver edward
Gast 
#3 | Geplaatst: 17 aug. 2011 08:55 
Ik heb slecht nieuws, ik doe niet mee aan de KDR, sterker nog, ik moet ook dit jaar SJK aan mijn neus voorbij laten gaan. Ik vertrek voor drie weken naar het zuiden. Veel plezier allemaal op deze 10e!!

Edward

Schrijver coenox

Voorzitter 
#4 | Geplaatst: 17 aug. 2011 09:00 
Edward?

Drie weken naar het Zuiden? Gut, wat vervelend voor je. Sterkte

Fijne vakantie.

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver toto

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 17 aug. 2011 20:52 
Ik wens iedereen hééél veel plezier. Ik ben helaas ff werken in Sjurremenie.
Alleen nog de Savage en de Guzzi

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 17 aug. 2011 21:12 
Race-deelnemers, begin maar vast te trillen ! De nieuwe brincx-KDR is gereed!

Wederom bleek er in de garage genoeg spul los te liggen voor een snel, snel voertuig. Ook de vaste coureur heeft weer bijgetekend dus er kan bijna niets meer mis gaan.

Tot Zaterdag !
CX500 Z 1978, zo'n rooie, nu weer zonder kuip nog wel B wielen
XL125 V Varadero 2007 , lekker licht, zit goed, je moet geen haast hebben
o ja, donateur ca.2006-2025 💰

Schrijver Hansv

Bestuur 
#7 | Geplaatst: 17 aug. 2011 21:45 
Ik laat dit maar niet lezen aan mijn MiniMyzer. Hij is toch al onzeker over het KDR gedoe, zeker omdat hij maar zo klein is.
Zoals hij zelf zegt:
"zij zijn groot en ik is klein, en da's niet eerlijk"

Ik heb hem een extra drupje olie gegeven, en daar knapte hij wel weer een beetje van op, maar het is een gevoelig KDR-etje.

Harmony,
Hans.
( schone sokken en zakdoek ook al ingepakt )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 18 aug. 2011 00:18 
Nou mijn KDR staat nu, gloedje nieuw, op tafel te blinken. Hij heeft een naam meegekregen waar het laatste woord nog niet over gesproken is : "HD Racer". Het is een luchtig racertje geworden waarvan ik hoop dat ie het goed gaat doen!!

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De blauwe CX500 B overgenomen van Arnold ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Donateur 2025 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver edward
Gast 
#9 | Geplaatst: 18 aug. 2011 12:22 
Jammer dat ik die HDracer moet missen Klinkt als een winnaar, tenzij ie onderweg met panne komt te staan.

Succes Erik

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 18 aug. 2011 13:37 
Panne, nee met panne komt hij niet te staan want er zit alleen maar een deksel op!!

Groet Erik. ( Panne, puh, wat denk je wel!! )

Schrijver voorbijganger
Gast 
#11 | Geplaatst: 18 aug. 2011 22:13 
Heey Hans dit Zoals hij zelf zegt:
"zij zijn groot en ik is klein, en da's niet eerlijk" zei die kleine man met die ei pet op ook altijd.
Hij was trouwens de eerste die een ei pet had maar dat is terzijde

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 18 aug. 2011 22:17 
nou mijn gele schicht is niet helemaal mooi geel, maar het is wel een snelle kleur!

groetjes werner (mijn kdr komt met de auto mee)
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Het is bijna zo ver!!

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 7
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven