Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Niergordel

 
 
Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2

Schrijver chantal

Bestuur 
#16 | Geplaatst: 22 sept. 2011 11:55 
op korte afstanden rijd ik vaak zonder mee, maar op lange afstanden liever met. merk toch wel dat mn rug dat prettiger vind. en werner heeft het dan wel niet gezegt maar die rijd tegenwoordig op mn advies ook met en geloof dat het voor zn rug ook beter is met dan zonder. nu hijeen hoger stuur heeft op zn ratje is zn houding al beter en dus al minder last van zn rug. kortom beetje steun in de rug. en goede houding maakt het motorrijden veel leuker

Schrijver pjotter

Forum Lid 
#17 | Geplaatst: 25 sept. 2011 00:16 | Aangepast door: pjotter 
Hola.

Ik rij al 30 jaar met niergordel. Heb er in die tijd al heel wat versleten. Na verloop van tijd gaat de rek er uit en doen ze geen dienst meer. Een goed zittende gordel mag best wat strak zitten voor goede ondersteuning. Niet TE strak maar dat voel je vanzelf. En bij mij zit alles nog op de goede plaats.

Zeker hier in Spanje op ongebaande wegen is het een MUST. Zo ook jas, broek, helm, handschoenen, en schoeisel. Hier zie je ze vaak in korte broek en t-shirt op de motor vanwegen de temperatuur. (ik wil ze wel eens horen als ze dan een schuiver maken)

Adiõs pjot. (die in spanje ook 1x zonder bescherming reed......... maar het gelukkig nog na kan vertellen)
Never tell people more than they need to know...
Yamaha XTZ660 Tènèrè, YamahaTDM 900

Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2 
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Niergordel

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 2
Members - 1 [ MAST ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven