Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Poes op de CX/GL

 
Schrijver Guernica
Gast 
#1 | Geplaatst: 8 okt. 2003 20:09 
Netelige vraag aan alle betrokkenen: hoe hou je je poes van je motor af? Telkens ik even niet oplet zit zij er weer op! Rijden is nog niet aan de orde maar dat wordt waarscijnlijk de volgende stap.
Wat is jullie voorstel? Er nog eentje kopen? Elk zijn motorfiets? Een voor mij, een voor de poezen? Toch een dilemma hoor.
Lijkt misschien wel een leuk idee: een poes achterop, maar toch heeft het zo zijn nadelen, je duozit lijdt er onder en voor je vering kan het ook niet goed zijn....
Kortom, ik wacht op de wijze adviezen van andere geplaagden.

Daniël (die denkt hiermee - met deze titel altans - het meest bezoekers naar zijn bericht zal krijgen) , met een héél brede knipoog...
PS: Zei ik reeds dat ik het over echte poezen had? Heb er wel drie hoor: één zwarte, één zwart met wit en één grijze poes die niets leuker vinden dan op het zadel te slapen en er ook even de nageltjes in te zetten. Alleen een rol prikkeldraad houdt hen tegen... maar zeg nu zelf...

Schrijver luckee
Gast 
#2 | Geplaatst: 8 okt. 2003 20:18 
Misschien als je tassen aan je fiets hangt...dan kunnen ze daarin. O, én een rugtassie voor de derde poes. 'tis maar een ideetje hoor ;-)

Schrijver muller
Gast 
#3 | Geplaatst: 8 okt. 2003 21:16 
of je koopt een nieuwe jas met grote zakken (1 links - 1 rechts en de 3e mag zijn/haar kopje tussen de rits uit laten steken)
alleen zit je met het probleem, waar laat ik de kattebak??
een grotere jas kan daarnaast handig zijn als je weer eens te veel gegeten of gedronken hebt.
ben benieuwd naar andere oplossingen.
groetjes, frans

Schrijver Roadkill
Gast 
#4 | Geplaatst: 8 okt. 2003 21:35 
je kan ook een hoes over je motor gooien, tada, het eerste zinnige advies ;>, de kattebak kan je ook een aanhanger van maken......

Schrijver udent

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 8 okt. 2003 21:40 
In brabant zeggen wij :
""Gin better kat dan een dooi kat"".

Maar ja ,dat is waarschijnlijk ook niet de oplossing.

Hoes erover( dikke oude deken )

groetjes , Theo
theo cx ds

Schrijver Ray
Gast 
#6 | Geplaatst: 8 okt. 2003 22:49 
Start de machine eens als ze erop zit, misschien schrikt dat af...
Een andere mogelijkheid uit het fameuze Martin Gaus boek is telkens als je haar betrapt haar op afstand te beschieten met de plantenspuit en hard nee roepen. Telkens als je dat doet wordt dat gedrag afgestraft en zal ze op een geegeveen moment doorhebben dat zitten op de motor een vervelende prikkel met zich meebrengt en het aldus afleren. Trouwens de reden dat ze dat doet is omdat ze zich zo identificeert met jou als hoger wezen. Jij zit er vaak op, dus door dat ook te doen probert ze zich wat hoger te plaatsen dan de anderen: waar de "leider" op zit, kan ik ook zitten. Ofzoiets...
Een andere , nogal sadistische methode: kat in een transportkooitje achterop vastbinden en een wilde rit maken...maarja, het gevaar is dat ze dat misschien nog leuk vindt...t'zijn net vrouwen wat dat betreft....
Maarja, misschien lijkt de stationarloop van de Cx wel op het gespin van de poes en komt het daardoor...
Groeten
Ray (die een wat beschadigde buddy met suede erop in de aanbieding heeft die volgens mij lekker ligt voor een poes)

Schrijver Hans

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 8 okt. 2003 23:04 
Tja, je kunt natuurlijk ook even mijn mechelse herder Guus lenen (als biologische / milieuvriendelijke oplossing).
Geheid dat die poes nooit meer rustig op de motor gaat zitten.

Hans
This posting has been generated with 100% recycled electrons.

Schrijver Roadkill
Gast 
#8 | Geplaatst: 8 okt. 2003 23:12 
Misschien is een extra buddy nog niet eens zo een slecht idee, gewoon een voor jezelf (op de motor) en een voor de poezies. (moet je er wel af en toe zelf op gaan zitten)

Schrijver coenox

Voorzitter 
#9 | Geplaatst: 9 okt. 2003 08:27 
Ah, een lotgenoot !! Ik krijg een kater van die kater van ons. Hij kruipt onder de hoes door en gaat op de buddy onder de hoes zitten. Regelmatig moet ik daar haren en kattenkots verwijderen. Het engie dat nu helpt is mijn tweede motor (ligt deels uitelkaar) met een hoes en daarop een dekentje. Dit is kennelijk zo aantrekkelijk om op te liggen dat mijn andere motor met rust wordt gelaten.

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Guernica
Gast 
#10 | Geplaatst: 9 okt. 2003 12:11 
miauwwwww

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 9 okt. 2003 19:56 
Ik heeft dat probleem ook,maar die poes die er dan op zit is te oud voor deze onzin
EEN MOLTONNE DEK ER OP EN GEEN PROBLEMEN MEER MET NAGELS ERIN,
EN OOK GEEN MUIZEN MEER ER ONDER
je kan ook wat anders doen
geef je motor aan een dieren vriend
ouwe_jan
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver Guernica
Gast 
#12 | Geplaatst: 9 okt. 2003 23:20 
Beste 'Methusalem'_Jan,

Een beetje humor op deze site mag toch wel even? Enne... als ik mijn motor weggeef denk ik op de eerste plaats aan jou en je moltonneke. Beloofd!
Daniël (Die het allemaal niet zó ernstig bedoelt)

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Poes op de CX/GL

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven