Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Excuses

Schrijver Znoek
Gast 
#1 | Geplaatst: 6 okt. 2011 11:24 
Beste Clubleden, graag wil ik mij even verontschuldigen voor de afwezigheid,
Het is niet dat ik niet aan jullie denk of niet met de cx bezig was, maar het was gewoon ongelofelijk druk in 't leven, denk dat jullie dat allemaal wel eens hebben. Aan allen van wie ik nog CDi's heb of nog moet krijgen, de winter is aangebroken, das een ideale soldeerperiode, dus have no fear, ik ben hier K ga men best doen om er wat af te werken deze maanden.
hoor je me niet op de site mag je me altijd op men mail spammen over CDI's (snoek_vdh@hotmail.com)
over en out,

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 6 okt. 2011 12:21 
hoi erik,

das mooi, heb nu weer totaal 3 cx'en en maar 1 rezerve cdi (elke keer wisselen is lastig) kan ik straks mijn 2 cdi's die jij nog heb mooi onder elke cx onder het zadel gooien...

groetjes werner (ander goed nieuws volgt nog)
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Schrijver danielstrouven

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 6 okt. 2011 12:47 
Is er in je drukke leven nog ergens ruimte voor stamcafé Zuid? Volgende week vrijdag 14/10 is het zover!!
Vanuit het exotische zuiden.................Leuven/Belgica

Schrijver Znoek
Gast 
#4 | Geplaatst: 7 okt. 2011 21:14 
awel ja ik zal is afkomen denk ik, met meggy want die gaat dan hier zijn he
bij boeres?
wanneer is het eens bij mij?

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Excuses

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 6
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven