Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

tot ziens

Schrijver leuvie
Gast 
#1 | Geplaatst: 10 okt. 2011 16:37 
Beste mensen,

Hierbij wil ik afscheid nemen van dit forum. Ik heb al mijn banden met de CX verwijderd uit de garage (dus een stukje hart)

Bedankt voor jullie gastvrijheid en vriendelijk- en behulpzaamheid.
Ik stop even met motorrijden en ga weer meer met klassieke auto's doen. ff weer wat anders.

Ik wens jullie alle goeds en ik denk niet dat ik het kan laten af en toe eens op t forum te kijken.

Nogmaals bedankt. CU later

Schrijver Michaelr

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 10 okt. 2011 18:19 
Wat voor klassiekers moet we aan denken??

Groetjes Michael

(die daar ook gek van is,.....)
Gl500 (RodeWoerd) GL650 (Puk) CX650E (Lammetje) CX500A
CX500E (Orca)

Schrijver leuvie
Gast 
#3 | Geplaatst: 10 okt. 2011 20:50 | Aangepast door: leuvie 
Ik heb een dit jaar Mercedes 200D die dit jaar 25 is geworden. (een echte classic is het nog niet) En ik heb mijn Volvo Amazon '(bj 1965) die zes jaar heeft stilgestaan weer nieuw leven ingeblazen. Fantastisch die oude techniek. Heb jij oldtimers?

Schrijver sieds

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 10 okt. 2011 22:56 | Aangepast door: sieds 
He Leuvie,

Kom ik je vast nog tegen maar dan bij de VKV (Volvo Klassieker Vereniging)
Afgelopen zondag nog een rit gereden met afdeling Noord.
Komend weekend de enorme onderdelenbeurs in Gorinchem (moet je heen).
Ook mijn PV 544 Sport had 5 jaar stilgestaan maar ben blij dat hij weer rijdt. Lekker voor in het voor- en najaar, zomers de motor.
Heb net een verzwaarde stabilisatorstang besteld voor een betere wegligging bij Tinus en ben weer dagelijks aan het sleutelen.

Fantastisch die oude techniek

Groeten Sieds
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'
'Leaver dea as slaef'

Schrijver leuvie
Gast 
#5 | Geplaatst: 11 okt. 2011 09:56 
he Sieds,

Tsja, was wel van plan ff naar Gorinchem te rijden. Maar dr moet eerst wat gesleuteld worden voor het met de Ama kan. Zo'n PV is wel cool! is ie nog mooi? Een P1800(ES) staat op mijn verlanglijstje, maar ja die prijzen, he?!

Misschien zie ik je wel een keer bij een toerrit, ik ben ook ingedeeld bij regio Noord. Maarre: Tinus ken ik niet. Waar zit ie? ik ga naar Willem in Nijbeets of via VOD bestellen.

Schrijver sieds

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 11 okt. 2011 10:39 | Aangepast door: sieds 
Eigenlijk moet ie een keer helemaal uit elkaar maar dat gaat mij te veel kosten. Nu af en toe wat vervangen.
I.p.v. een gereviseerde motor heb ik nu een B20 met gaskop uit een 140 voor weinig geld
Het VOD heeft veel onderdelen, maar ook Nordicar.
TINUSTECHNIEK is voor speciale Volvo onderdelen en TINUSTUNING voor b.v. div. soorten nokkenassen etc.

En die stabilisatorstang is een aanrader voor de Volvo voor o.a. zijwindgevoeligheid en wegduiken in de bochten volgens de degenen die al een hebben.

en Willen en Willem doen ook mijn APK.

Succes
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'
'Leaver dea as slaef'

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 tot ziens

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 7
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven