Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

veterama mannheim duitsland.

 
Schrijver udent

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 13 okt. 2003 21:00 
beste( zelfsleutelnde) CX rijders.

Dit weekend was het weer Veterama in Mannhein, Duitsland.
3 dagen van oltimerbeurs, auto's motoren en bromfietsten.In totaal 1700 !!! stands en nog een hele hal vol vanalles.Ik ben er twee van de drie dagen geweest en het was een superervaring.De hele vrijdag een file van standhouders die hun plaatsje probeerden te bereiken.Duitsers, engelsen, denen,Italianen en ook nederlanders.
Veel duitse standhouders komen er voor de sfeer,eerst 15 kratten bier op de plaats, dan wat onderdelen en de hele dag feesten.Er was een stand waar savonds een heel varken aan het spit ging.Ja , want savonds blijft iedereen op de marktplaats overnachten, om de volgende ochtend , nuchter of niet , de eerste klanten alweer te onrvangen om 8.00 uur.
Het parkeerterein is 3x zo groot als dat van de efteling, en dat stond zaterdag om 8.00 uur dus al helemaal vol.Je hbt er aan twee dagen niet genoeg om alles te zien.Ik heb er onderdelen gevonden van verschillende voertuigen die ik onderhanden heb.
Maar van de CX hadden maar twee van de 1700 standhouders onderdelen.en er stonden maar 4 cx-en te koop.
Ik had oa nog twee mooie uitlaatbochten gevonden.Er lopen zoveel CX en in Duitsland(20000 geregistreerde) en dan zo weinig onderdelen, conclusie , onze motor wordt misschien toch schaars??al mewt al, om de sfeer te proeven moet je er een keer naar toe, iedere tweede weekend van oktober. www.veterama.de
Groeten, Theo
theo cx ds

Schrijver frans
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 14 okt. 2003 11:20 
Hoi Theo,

Wat lachen dat de mensen daar ook blijven overnachten! Het zal wel een belevenis op zich zijn geweest he?
Hoever is het? Is het niet iets om volgend jaar met de club naartoe te gaan?
Wel jammer dat er zo weinig CX onderdelen werden aangeboden, aan de andere kant biedt dat weer perspectieven voor de mensen met CX onderdelen..
Heb je ook wat foto's genomen?

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 veterama mannheim duitsland.

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 3
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven