Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Alcohol in het verkeer, ben voorzichtig met de kerst

 
Schrijver cosmar

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 18 dec. 2011 10:35 
Een algemene waarschuwing voor iedereen met de feestdagen. Gezien alle kerstborrels die er aankomen wordt er meer gecontroleerd door de politie.

Afgelopen vrijdag had ik er ook een van het werk. Van 5 tot 8 drinken op kosten van de baas. Nu hebben wij een gezellige afdeling en heb ik lekker met iedereen overgedronken. Bier, Vieux en een lekkere Rosé. Maar ik had wel de motor bij. Toen heb ik iets gedaan wat ik nog niet eerder gedaan heb. Ik heb de bus genomen. Ik weet niet wat iedereen daar over klaagt. Ik ben veilig en op tijd thuisgekomen. Vraag me niet hoe ik heb nog nooit in zo een ding gereden en ik weet ook niet waar ik hem gevonden heb.

Fijne en veilige feestdagen iedereen.
Cosmar
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 18 dec. 2011 11:48 
Was 't zo een gewone vierkante bus met vrolijke kleurtjes Cosmar? Die heb je overal hoor. Alleen die blauwe met zwaailicht,die moet je apart bestellen.

Ook vast prettige feestdagen aan allen,
Frans
CX500 Z 1978, zo'n rooie, met Rickman kuip
CBX650 E 1983, na veel werk 1e goede proefrit
o ja, donateur ca.2007-2024 💰

Schrijver beinhart

Bestuur 
#3 | Geplaatst: 18 dec. 2011 14:11 
nou frans,

die blauwe met zwaailicht komen vanzelf volgends mij als je maar genoeg heriie schopt?

en cosmar,
heel goed gedaan (de bus genomen) gewoon erin gaan zitten hoop ik en niet zelf gereden? wilde pa je niet komen halen trouwens?

groetjes werner (eens met een kerstborrel naar huis gelopen, maar was hier in het dorp)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver coenox

Voorzitter 
#4 | Geplaatst: 18 dec. 2011 19:05 | Aangepast door: coenox 
Goed gedaan Cosmar. Goede voorbeeld gegeven.

Ik kan trouwens sinds vandaag drinken wat ik wil. Vandaag mij knie verdraaid en nu zit ie op slot. Rijden lukt dus niet. Waarschijnlijk een probleem met de meniscus. Morgen naar de orthopeed voor een MRI. Ben nu dus voor vervoer aangewezen op mij lieve Engeltje. Heb alleen de pijnstillers laten staan zodat ik een biertje voor de schrik kon nemen.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver MAST

Moderator 
#5 | Geplaatst: 18 dec. 2011 20:32 
@Cosmar, heb je de bus de volgende dag wel netjes terug gebracht?
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver theojansen
Gast 
#6 | Geplaatst: 19 dec. 2011 14:53 
Goed verhaal, Cosmar.
Groet, theoj

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Alcohol in het verkeer, ben voorzichtig met de kerst

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 3
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven