Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

motorkleding voor kinderen

 
Schrijver kaspar
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 3 jan. 2012 11:14 
hoi,
weet iemand waar je goedkope motorkleding voor kinderen kunt krijgen?
ze groeien zo hard namelijk.
gr.
lang leve de rat-bike! (ofwel: als het maar functioneert)

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 3 jan. 2012 11:24 
Toen onze meiden klein waren heb ik zelf een "groot" XS pak aangepast. Dat pak kocht ik toen voor weinig bij Lex Motoren in Nijkerk. Die zit bij mijn weten nu ergens in het industrie terrein van Putten. Zal eens even zoeken. Ik weet niet of hij zulk spul nog steeds heeft. Anders een overjarig modelletje zien te krijgen en gewoon hier en daar wat aanpassen.

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver MAST

Moderator 
#3 | Geplaatst: 3 jan. 2012 12:42 
Kommer in Garderen heeft uitverkoop van motorkleding. Willicht zit daar iets bij voor je?
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 5 jan. 2012 09:44 
Probeer ook nog eens de kreet "kinder motorkleding"op Marktplaats.

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 motorkleding voor kinderen

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven