Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Hoera, valentijnspost!

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 14 feb. 2012 20:08 | Aangepast door: JiMi 
Vandaag lag hij in de brievenbus. Een enveloppe met inhoud. Da's voor Valentijn natuurlijk! Met enige afgunst heeft mijn vrouw de hele dag lopen piekeren van wie ik die valentijnspost toch heb gekregen.
Toen ik om 18:00u thuiskwam en de enveloppe openmaakte, werd alles duidelijk: het bleek te gaan om een mooie portemonnee met opdruk van de CX-club, als dank voor mijn donatie. Erg leuk!

Nou club, de liefde is wederzijds, hoor. Bedankt voor het gebaar. Ik hoop dat we elkaar nog vaak zullen ontmoeten!
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2025
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 14 feb. 2012 20:24 
Ja, mijn cadeautje had ik al in Almere gehad, maar nu zat er ook nog een heuse lidmaatschapskaart bij,........... maar die Tonkes, die ken ik niet ,
daar had ik vorig jaar al afscheid van genomen

Groetjes Henk.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2025

Schrijver Jottum

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 15 feb. 2012 10:29 
De club houdt ook van mij...
Ik kan nu ook sinds gisteren met mijn geld pronken in een CX portemonnee.
Hoe moeilijk kan het zijn?

Schrijver Hansv

Bestuur 
#4 | Geplaatst: 15 feb. 2012 21:16 
Mooi! Bij mij lag het geschenkje op de tafel op me te wachtten.

Leuke portemonnee.

Harmony,
Hans.
( Nu nog bedenken wat ik er in kan doen. )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Luclubberts

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 15 feb. 2012 22:40 
Iedereen bedankt voor jullie lieve,leuke,gezellige en soms ondeugende Valentijn kaarten! Voor het geval ik iemand vergeten ben te bedanken komt het omdat ik niet alles in één keer kon meenemen. Ik ga morgen de rest bij het postkantoor ophalen..

Degene die weet dat hij niets weet, weet meer dan degene die niet weet dat hij niets weet. I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way. So I stole a bike and asked for forgiveness

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Hoera, valentijnspost!

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 5
Members - 1 [ coenox ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven