Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Chat box

 
Schrijver Gerard
Gast 
#1 | Geplaatst: 17 okt. 2003 22:09 | Aangepast door: Gerard 
Frans,

Ik heb van de week eens op de engelse chatbox gekeken dit was er leuk.
Is het niet mogelijk om op onze site ook zoiets mogelijk te maken lijkt me leuk en we kunnen wat direkter contact met elkaar houden.

Gerard

Schrijver frans
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 17 okt. 2003 23:26 
Hoi Gerard,

Technisch is het mogelijk, ik vraag me af of er animo voor is, en dan bedoel ik vaker dan 1 keer. Het idee is nl. weleens eerder op tafel gekomen, echter de meningen waren er over verdeeld.
We kunnen dit topic zien als een aanzet tot discussie over het onderwerp?

Schrijver Guernica
Gast 
#3 | Geplaatst: 17 okt. 2003 23:40 
Heyy, Frans, Gerard,

Lukt mij het proberen waard hoor. Eeen kans om direct eens wat mensen te contacteren. Nuttig.
Eeen probleem met dergelijke chatboxen is dat je niet mag vervallen in oeverloos gezwam en vrij eng het terrein moet afbakenen. Een 'strnge' beheerder of moderator is dus nodig.
Succes ermee, en de woensdagavond lijkt me een goed moment.
Daniël

Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 17 okt. 2003 23:52 
Een chatroom geeft de mogelijkheid om leden beter te leren kennen. Ook is het uitwisselen van technische kennis tijdens een chatsessie zeer handig. Het geeft ook aanzet om met mensen in de buurt af te spreken voor een toerrit of technische hulp. Het is wel belangrijk dat er een vaste dag/tijdstip wordt vastgesteld voor de chat sessie. Een harde kern moet dan vanzelf groeien indien mensen bereid zijn om er een avond voor vrij te houden. (Wij hebben gemiddeld 12-15 mensen op de chatroom gedurende de Woensdagavond). Voor mij is het in ieder geval een goeie stap geweest om de engelse chatroom te bezoeken en kan niet meer zonder. sindsdien rij ik bijna elk weekend de regio door om iemand te ontmoeten voor een rit en/of hulp. Ik zou zeggen ga ervoor want het geeft de club veel meer inhoud.

Wouter
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Schrijver frans
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 18 okt. 2003 00:09 
Okee, klinkt aannemelijk!
Dan, welke dag zou de voorkeur hebben, en welk tijdstip? (De woensdagavond lijkt me niet verstandig aangezien onze Engelse kameraden dan al aan het babbelen zijn.

Zijn er gegadigden in ons midden die als moderator, mensen die het gesprek in banen kunnen leiden? Misschien leuk om iedere week een thema te verzinnen? Of juist niet en lekker over alles wat?

Ben benieuwd naar de racties,

Frans

Schrijver Gerard
Gast 
#6 | Geplaatst: 18 okt. 2003 00:10 | Aangepast door: Gerard 
Frans bedankt voor het snelle antwoord.
Nu maar hopen dat er veel leden zich uitspreken voor de chatbox. Vaste dag en tijd lijkt mij geen probleem hoewel ik zelf in de ploegendienst zit dus dan regelmatig verstek moet laten gaan.
ik hoop op veel reactie's

gerard

Schrijver rawbrt
Gast 
#7 | Geplaatst: 18 okt. 2003 14:33 
Klinkt goed allemaal,

Maar is het niet mogelijk om een soort van chatbox te maken die op ieder moment op welke dag dan ook toegankelijk is. Niet iedereen kan namelijk tegelijk online zijn.

Robbert

Schrijver RenePool
Gast 
#8 | Geplaatst: 20 okt. 2003 19:35 
Mmmh, als je een chatbox maakt die altijd beschikbaar is, dan kijk je waarschijnlijk net altijd op een tijdstip dat er niemand aanwezig is.
Je kunt dan beter een chatbox maken die én altijd beschikbaar is (makkelijk uit te voeren) én een vast tijdstip af te spreken voor een gezamelijke chat.

Maandag avond ofzo?

René

Schrijver frans
Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 20 okt. 2003 21:24 
Zelf zat ik ook aan de maandagavond te denken.
Ik stel voor dat we beginnen met de maandagavond (ik moet een en ander uiteraard natuurlijk nog voorbereiden).
Mocht het aanslaan dan kunnen we alsnog kijken naar andere tijdstippen of dag. Ik wil wel vasthouden aan voorafgestelde tijden ivm. de duidelijkheid. Op de Engelse site bijvoorbeeld, is het inmiddels duidelijk dat woensdag de vaste babbelavond is, voor de terugkerende bezoekers is dit duidelijk.
mmmm, in ieder geval, het lijkt me leuk, ik ga er aan beginnen!
Wordt vervolgd.

Schrijver Gerard
Gast 
#10 | Geplaatst: 22 okt. 2003 20:01 
Frans,

Leuk dat het gaat gebeuren. Komende maandag avond heb ik echter avond dienst. Maar als het enigzins wil lukken zal ik proberen op mijn werk toch even in te loggen. Nou mischien tot maandag.
Gerard

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 22 okt. 2003 21:57 
frans al vast gefeliciteerd met deze opzet ,allemaal gaan we er wat van maken [kan het ook met web cammera er bij en microfoon ] is maar een vraag

ouwe_jan
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver Guernica
Gast 
#12 | Geplaatst: 22 okt. 2003 22:25 
Driewerf hoera...

Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 22 okt. 2003 22:48 
Ik heb de nieuwsbrief gezien, kan het net een half uurtje meepikken op de maandag. Ik zal er proberen te zijn.

Wouter
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Chat box

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven