Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Showroom

 
Schrijver Marcel Gosselink

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 1 april 2012 12:41 | Aangepast door: Marcel Gosselink 
Een week of drie geleden een fraaie foto van mijn cx gemaild voor in de showroom. Stond er na een paar weken nog niet in. Dus vorige week een herinneringsmailje naar moderator Frans gestuurd. Staat er nog steeds niet in. Ra, ra... Ben ik te gehaast of is er wellicht een wachtlijst?

Groet, Marcel
Wat is CX rijden toch heerlijk...vooral na weer eens een paar uurtjes sleutelen :-))

Schrijver coenox

Voorzitter 
#2 | Geplaatst: 1 april 2012 20:04 
Er is geen wachtlijst, maar misschien heeft Frans het druk en duurt het daardoor iets langer. Komt ongetwijfeld goed.

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Marcel Gosselink

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 1 april 2012 21:20 
Prima, ik wacht rustig af. Eerst maar eens de met staal omvlochten remleidingen monteren.

Groet, Marcel
Wat is CX rijden toch heerlijk...vooral na weer eens een paar uurtjes sleutelen :-))

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 2 april 2012 16:23 
Volgens mij zet Frans altijd de eerste van de maand alle nieuwe dingen op de site!!

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver Frans
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 2 april 2012 17:53 
Beste Marcel,

Ik heb niets ontvangen.
Welk emailadres heb je gebruikt?

Frans

Schrijver Marcel Gosselink

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 2 april 2012 22:22 
Beste Frans, beide emails heb ik gestuurd naar Frans@hondacx500.com, het adres dus dat bij het showroomitem staat....

Groet, Marcel
Wat is CX rijden toch heerlijk...vooral na weer eens een paar uurtjes sleutelen :-))

Schrijver Frans
Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 3 april 2012 08:31 
Ik heb je een PB gestuurd.

Frans

Schrijver Marcel Gosselink

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 3 april 2012 09:36 
Beste Frans,

Ik weet niet wat een PB is, maar als het een e-mail is, heb ik die niet ontvangen. Het lijkt alsof onze e-mails op mysterieuze wijze in het digitale universum verdwijnen...

Groet, Marcel
Wat is CX rijden toch heerlijk...vooral na weer eens een paar uurtjes sleutelen :-))

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Showroom

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven