Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Stuur BMW

 
Schrijver Luclubberts

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 25 mei 2012 14:56 
Tijdens onze reis naar Santiago heb ik ervaren dat de zithouding van mij niet optimaal is. Mijn schouderbladen dreigde eruit te branden, althans zo'n gevoel kreeg ik. Nu werd mij geadviseerd om te kijken naar een ander stuur, mensen die mijn lengte hebben (187) hadden baat bij een stuur van een BMW K 1100 LT. Ik weet dat het vloeken in de kerk is, maar heeft iemand toevallig zo een stuur liggen ? Ik houd mij aanbevolen.

Gr. Luc.
Degene die weet dat hij niets weet, weet meer dan degene die niet weet dat hij niets weet. I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way. So I stole a bike and asked for forgiveness

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 26 mei 2012 01:47 
Hé Luc, zou je daarvoor niet bij de BMW club moeten zijn?
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver Luclubberts

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 26 mei 2012 08:10 
Dat natuurlijk ook, maar ik weet dat er mensen op dit forum de CX als pekelfiets gebruiken en daarnaast een andere hebben. Ik heb maar één stuur nodig dus wed ik op meerdere paarden tegelijk dat maakt de kans van slagen groter.

Gr. Luc
Degene die weet dat hij niets weet, weet meer dan degene die niet weet dat hij niets weet. I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way. So I stole a bike and asked for forgiveness

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Stuur BMW

Dit onderwerp is gesloten. Je kunt niet meer reageren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven