Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

stuur van c of gl

 
Schrijver Jeroen de Rijke
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 28 juni 2012 07:25 | Aangepast door: Jeroen de Rijke 
bij het rijden van langere afstanden merk ik dat het standaard stuur van mijn 500c teveel naar mij toe buigt. Ik heb aan de hand van foto's geprobeerd te beoordelen hoe groot het verschil is tussen het custom stuur en dat van een gl. De hoogte lijkt mij ongeveer hetzelfde, maar het gl stuur lijkt minder naar binnen toe te buigen. Is er iemand die dit kan bevestigen of zelfs het verschil ervaren heeft?

Groet,
Jeroen.

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 28 juni 2012 07:34 
Ik heb er nog wel eentje liggen. Voor een fles wijn is ie voor jou. afhalen in Nijkerk.

Groet Erik. ( geen appeltaarten fan )
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver Jeroen de Rijke
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 28 juni 2012 13:00 
Erik, bedankt voor het aanbod. Ophalen is echter niet echt handig vanuit rotterdam en omgeving. Sowieso zou ik eerst wat info willen over hoe een gl stuur zich verhoudt tot een custom stuur, maar zou je eventueel willen verzenden en zelf een flesje wijn willen halen?

Schrijver kuipwillem

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 28 juni 2012 16:57 
Ik heb sinds kort een g l ,en woon in Overschie ,als je wil kijken of voelen, stuur maar een p b

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 28 juni 2012 22:54 
Jeroen,

Ik dacht dat er geen verschil was tussen een GL en een CXc stuur maar zeker ben ik daar niet van. Opsturen is tegen betaling wel mogelijk.

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver Jeroen de Rijke
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 1 juli 2012 12:03 
Is er iemand die kan bevestigen of de genoemde sturen nu juist verschillen of hetzelfde zijn?
@kuipwillem: ik kom graag eens kijken bij je maar ik wacht de reacties hier nog even een paar dagen af. Ik stuur je binnenkort even een bericht.
@erik: mocht het stuur van kuipwillem beter vasthouden dan dat van de custom heb ik interesse in jou gl stuur. Je hoort het nog!

Jeroen.

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 stuur van c of gl

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 3
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven