Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Wieringerwerf

Schrijver Superpapa

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 1 juli 2012 09:12 
Vandaag blijf ik in Wieringerwerf. Het gezelligste motorevenement van Noord-Nederland wil ik niet missen. Samen met een paar motorvrienden gaan we om twaalf uur meedoen met de ride-out. Iets wat elke motorrijder een keertje zou moeten meemaken, machtig!!

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 1 juli 2012 21:53 
Ik heb vandaag de Promotor TankTasTocht gereden van Enkhuizen naar Watergang, even boven Amsterdam. Ben heel wat klassiekers tegengekomen.....
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2025

Schrijver Superpapa

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 2 juli 2012 12:16 
Het was weer een uniek gebeuren in Wieringerwerf. Mooi weer, veel publiek, een mooie route met de ride-out en veel, heel veel motoren.
Ik heb meerdere ( mooi gepoetste en wat minder mooi gepoetste ) CX-en gezien.
Alle deelnemers werden op de foto gezet, zodat iedereen nog een mooi aandenken heeft aan deze dag.

Schrijver Jottum

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 3 juli 2012 12:30 
Dan waren de CX'en vroeg weg want ik was er rond twee uur en geen CX meer te bekennen...
Er was wel weer een gezellig sfeertje!
Hoe moeilijk kan het zijn?

Schrijver Superpapa

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 9 juli 2012 11:13 
Wij kwamen om half twee weer terug van de ride-out en veel motorrijders gaan dan gelijk naar huis. Bij de start stonden er bij mij in de buurt zeker 3 C-types en een Silverwing.

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Wieringerwerf

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 3
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven