Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

In mijn mailbox

 
Schrijver A Koopmans

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 30 aug. 2012 20:15 
Hallo mede cx-sers dit had ik in mijn mailbox


De MAG, belangenvereniging voor motorrijders, organiseert op zaterdag 22 september 2012 een protestrit naar Brussel om in actie te komen tegen een verplichte, jaarlijkse technische keuring voor motorfietsen.

We vertrekken om ongeveer 11.00 uur vanaf Hazeldonk aan de A16 onder Breda (vlak voor de grensovergang Nederland-België). Al vanaf 's morgens 08.30 uur staan de MAG-vrijwilligers voor je klaar! Onder begeleiding van motorrijders van MAG België zullen we in colonne(s) naar Brussel rijden.

Je vindt alle actuele informatie natuurlijk op onze internetpagina en op Facebook:

www.motorrijdersactiegroep.nl
www.facebook.com/motorrijderstegenapk

MAG.

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 30 aug. 2012 20:26 
Als het een beetje goed weer is, ga ik er waarschijnlijk aan meedoen.
Helaas is er op die dag veel te doen, o.a. Nationaal Veteranen Treffen in Woerden, de nachtrit van Promotor en niet te vergeten het weekend Eifel van onze CXclub.. Dat zal de animo wel temperen.
Maar het is voor een goede zaak, want wie wil er jaarlijks zijn CX (en) moeten laten keuren op straffe van veel boetes, voor deze nutteloze keuringsaktie?!
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver chantal

Bestuur 
#3 | Geplaatst: 30 aug. 2012 20:31 
vind het een hele goed actie, alleen durf ik niet mee te gaan ivm de drukte en nog niet zo lang mn rijbewijs te hebben.vind in groepen rijden nogal erg eng, klein groepje gaat wel maar als het wat groter word word het erg moeilijk voor me.werner zal ook niet kunnen meerijden volgens mij want die heeft als ik het goed heb dat weekend nachtdiensten.

groetjes chantal (die de acties tegen de motor apk wel heel erg steunt)

Schrijver Jan vd Geest
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 30 aug. 2012 22:30 
Een formele protestbrief van de club, is dat wat? (zonder bepaalde bestuursleden met werk op te willen zadelen...)

Schrijver norby
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 30 aug. 2012 23:25 
ik vind ook die jaarlijkse keuring belachelijk, het lijkt erop dat men de kas weer wil vullen.
En waarschijnlijk zullen veel mensen hun motor of extra motoren weg doen vanwege geldgebrek.
Dus het resultaat is dus juist negatief. motorrijden moet leuk en betaalbaar blijven en niet door belastingen , keuringen, benzineprijzen enz te verhogen. europa is niet overal gelijk.
de lonen, belastingen, keuringen zijn overal verschillend
nb

Schrijver beinhart

Bestuur 
#6 | Geplaatst: 31 aug. 2012 12:32 
ja ik rij ook niet mee, heb dat weekend een protestrit terug naar huis met de auto vanuit duitsland. waar ik net een leuk weekend met mijn moeder achter de rug heb...

groetjes werner (jammer dat dat weekend ook altijd zo snel voorbij is)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 In mijn mailbox

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven