Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

CX/GL overal voor te gebruiken

 
Schrijver Roadkill
Gast 
#1 | Geplaatst: 5 nov. 2003 12:54 | Aangepast door: Roadkill 
Ooit gehoord van de japanse strip Akira?? Ik ook niet, maar een vriend van me wel, het strip figuur schijnt op een nogal aparte motor te rijden, en nu is er een hobbyist die dat ding na wil bouwen, altijd leuk, dus ik effe op die site kijken, en tot mijn grote verbazing zie ik daar een CX/GL blok in het frame hangen!!!
Floris AKA Roadkill

klik hier voor de akira bike

Schrijver RenePool
Gast 
#2 | Geplaatst: 5 nov. 2003 13:08 
Ziet er mooi uit dit project.
We kunnen de motor opnemen bij de Showroom onder Specials :-)

René

Schrijver coenox

Voorzitter 
#3 | Geplaatst: 5 nov. 2003 16:00 
Geweldig !! Het blok in de strip heeft ook echt die stand van de cilinders. Ben benieuwd hoe het eindresultaat zal zijn.

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Roadkill
Gast 
#4 | Geplaatst: 5 nov. 2003 20:11 
Hoi Coenox, ken je die strip dan? want volgens mij word ie in de strip door elektromotoren aangedreven, er staan een aantal 3d tekeningen op die die gozer zelf gemaakt heeft, met daarin wel de cilinders verwerkt

Schrijver frans
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 10 nov. 2003 23:18 
Inmiddels heb ik van Matus, de bouwer, toestemming gekregen om de progresspage op de site te zetten. Hij staat in 'Alles over CX & GL > Techniek > Metamorfoses. Hij is rechtstreeks gelinkt dus op die manier kunnen we de ontwikkelingen in de gaten houden. Als tegenprestatie heb ik 'm aangeboden dat hij te allen tijde technische vragen op het prikbord mag stellen en dat wij hem zo veel mogelijk daarin zullen bijstaan.
Wil je'm een hart onder de riem steken of zomaar even mailen:
matus1976@onebox.com

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 CX/GL overal voor te gebruiken

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 1 [ Oldwood ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven