Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Rechter voorvorkpoot voor CX500C 1981

 
Schrijver Jaime Pescador
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 7 nov. 2012 14:15 
Ik zoek een rechter vorkpoot (compleet) voor een CX500C van 1981. Bij de huidige is het draadgat waar het spatbord aan gemonteerd is afgebroken.
Heeft iemand in de buurt van Schiedam er nog eentje liggen?
Bij voorbaat dank.
Jaap

Schrijver Teto

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 7 nov. 2012 17:21 
Alkmaar is niet in de buurt van Schiedam.
Triumph Tiger 1050 ABS

Schrijver dirk413
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 7 nov. 2012 20:03 
en Deventer ook niet..

Schrijver Ronald K
Gast 
#4 | Geplaatst: 7 nov. 2012 21:07 
Hallo Jaap,

Ik heb er wel een liggen voor een model A. Volgens mij is hij hetzelfde maar anderen zullen dat vast beter weten dan ik. Ik woon in Spijkenisse dus dat is wel in de buurt.
Misschien kunnen anderen reageren of het dezelfde poot is.

Schrijver kuipwillem

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 7 nov. 2012 21:25 
Je zegt ,het draad gat is afgebroken ,of is de bout afgebroken ,wand dan kan je nog proberen om hem uit te boren (ik woon in Overschie).Gr Wim.

Schrijver Jaime Pescador
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 7 nov. 2012 22:41 
Bedankt voor alle positieve reacties. Van de onderpoot is door een valpartij daadwerkelijk een stuk afgebroken dus repareren gaat niet meer. Ik weet eigenlijk niet of de vorkpoten van een Custom en een gewone hetzelfde zijn. Weet iemand dat? Zo ja dan is Spijkenisse wel erg dichtbij.

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 7 nov. 2012 23:31 
Ik heb voorpoten van een CX500 onder mijn CX500c zitten, dat past prima. Wel is het aan te raden om de veren uit jouw c over te zetten naar de nieuwe poot, dan blijven de veren in elk geval gelijk.

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver Jaime Pescador
Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 8 nov. 2012 08:46 
Hallo Teto,

Ik denk dat ik het beste van jouw vorkpoot gebruik kan maken. Het toeval wil dat ik een vriendin heb wonen in Schagen en die komt regelmatig richting Schiedam. Ik zal haar vragen om het transport te verzorgen. ik stuur je een PB tje
Jaap

Schrijver Teto

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 25 nov. 2012 13:37 
Jaap,

Ik heb 2 rechter vorkpoten van een C maar deze hebben toevallig het zelfde probleem als de jouwe, afgebroken bevestigingspunten van het spatbord.
Is dit een zwak punt van de C poten ?

Gr.
Teto
Triumph Tiger 1050 ABS

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Rechter voorvorkpoot voor CX500C 1981

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 3
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven