Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

kuipspiegel silverwing

 
Schrijver norby
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 13 jan. 2013 12:17 
Hallo, ik zoek nog een mooie rechterspiegel voor de silverwing aan kuip rechts.
Graag een die goed vast zit en niet loswaait. Kan men evt een linkerspiegel door verdraaiing tot een rechterspiegel maken?. gr norbert
nb

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 13 jan. 2013 15:09 
Beste Norby,

Jouw probleem komt bekend voor. Imitatie werk wel, maar is ook niet altijd de oplossing. Imitatie is verkrijgbaar bij roukama. Let op, links en rechts zijn niet uitwisselbaar. Ik heb laatst nog geprobeerd, maar het lukt net niet.

Tip, als je een groter zwaarder arm onder de spiegel wil, maar verder het zelfde, en ook de gaten in de kuip, probeer dan een goldwing spiegel te vinden. Deze zijn zwaarder, maar het glas, de schelp, en montage gaten zijn gelijk. Vooral de arm schanier, en voet zijn duidelijk zwaarder. Glas en schelp zijn gelijk voor zover ik weet. Dit is eengoede optie voor je. Echter heb ik deze spiegels nog niet nieuw imitatie aan getroffen. Wie weet kom ik ze in de toekomst nog tegen.

Bikersbest in renswoude verkoop vast wel nog een paar oude 2e hands GL1000 spiegeld oud model.


Groetjes Marco.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 13 jan. 2013 17:48 | Aangepast door: Erik1 
Ik ken Bikers Best een beetje en die weigert om 2de hands spullen te verkopen. Ik heb eens geinformeerd naar een 2de hands kuip ruit maar die verkocht meneer niet want van die ouwe troep kreeg hij alleen maar problemen. In Almere zit All Wings, die doen juist in 2de hands GoldWings, Die moet je er niet kopen maar onderdelen hebben ze heel veel en daarvoor kan je er prima terecht!!

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 kuipspiegel silverwing

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven