Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Nieuwjaars receptie 2013

 
Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 20 jan. 2013 17:51 
Geslaagd en veel vrienden gezien ,tip voor het bestuur doe de nieuwjaars receptie een paar maanden later met een bb of iets dergelijks
o.j.
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver theojansen
Gast 
#2 | Geplaatst: 20 jan. 2013 18:10 
Geslaagde N.Y.-receptie. Prima 'invalbeurt' van Hansv, ivm niet komen van gps-spreker. Nu weer veilig thuis ondanks de sneeuwval.
Bestuur weer bedankt voor aardige attentie; komt zeer goed van pas.
Groet, theoj

Schrijver norby
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 20 jan. 2013 18:54 
Theo, ik neem aan dat je bedoeld met ondanks de sneeuwval je gewoon met de auto bent gegaan toch niet met de motor? gr norbert
nb

Schrijver sieds

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 20 jan. 2013 19:19 | Aangepast door: sieds 
Was leuk, goede opkomst.
respect voor Jacob die toch maar eventjes uit noord Groningen komt.

En terug ging het even wat langzamer door de sneeuw maar heel goed te doen en na Zwolle geen enkele sneeuw meer

Hans mooie invalbeurt!

En nog vergeten, het donateur presentje.

Bestuur bedankt.
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'- 3 x '83
'Leaver dea as slaef'

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 20 jan. 2013 19:59 
Ik was vanmiddag in het zuiden des lands. Jammer dat ik er niet bij kon zijn. Mooi dat Hansv kon invallen voor de presentatie!
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver cosmar

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 20 jan. 2013 20:55 
Wij zijn ook goed thuis gekomen. Door de sneeuw was goed te doen. Eerst Dagmar thuis afgezet en nu zit ik ook thuis. Het was weer gezellig in Almere. Voor herhaling vatbaar. Volgend jaar weer.

Cosmar
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 20 jan. 2013 21:23 
Ja, het was weer super gezellig en voor iedereen de moeite (van het sneeuwploeteren) waard geweest. Hans ook bedankt voor de uiteenzetting van jouw reis en de nog steeds "hoorbare brok in de keel" van de emoties.
Groeten van Henk.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver jakob

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 20 jan. 2013 21:30 | Aangepast door: jakob 
Ik, als "aspirant lid" volgens Beussie , heb weer vele nieuwe gezichten gezien, maar ook al wel een paar bekende gezichten. ( En er zullen ook wel een aantal geweest zijn die ik (nog) niet ken en gesproken heb.) Vindt het een mooi gebeuren, om zo clubgenoten te treffen. Genoten van het verhaal van Hans, maar vindt het toch ook wel jammer dat de Waypoint expert er niet was. Heb het hedenmiddag goed naar m`n zin gehad. Terugreis was na Zwolle heel goed te doen.
Als het dan toch geen weer is om op de motor te rijden, dan maar sneeuw & vorst, lekker schaatsen

Groet`n oet Grunn
Jakob

winter weer
winter weer
V2 vs Twin . Ervaring is kennis die je krijgt, kort nadat je het nodig had.

Schrijver coenox

Voorzitter 
#9 | Geplaatst: 21 jan. 2013 16:08 
Het was een erg leuke middag. Ik werd erg zenuwachtig van het feit dat de GPS meneer niet op kwam dagen, maar Hans V heeft dit op fenomenale wijze opgelost. Nogmaals dank daarvoor Hans!
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 21 jan. 2013 21:45 | Aangepast door: Hansv 
Ik had een laptopje meegenomen, om na het verhaaltje van de Garmin man wat Santiago foto's als "dia show" te laten zien. Ik dacht misschien wel leuk......

Maar toen die Garmin man maar niet kwam, tja, wat doe je dan.

Ik hoop dat het verhaaltje niet te lang was.....

En verder heb ik het best naar mijn zin gehad afgelopen zondagmiddag. Alleen de terug reis was een beetje sneeuw gevoelig. En duurde door voorzichtig rijden, toch wel wat lang.

Harmony,
Hans.
( niet gauw voor 1 Garmin gat te vangen )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Nieuwjaars receptie 2013

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven