Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

CX Politiemotor

 
 
Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende »

Schrijver ijmark
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 14 nov. 2003 09:04 
Kijk ik gisteravond naar een film op tv van Dirty Harry, met Clint Eastwood. En ja! Een achtervolging met een politiemotor. Een CX, ongeveer gelijk aan die van foto nr. 15 bij de specials in de showroom.

Sjaak

Schrijver coenox

Voorzitter 
#2 | Geplaatst: 14 nov. 2003 09:24 
Was het de trike of een tweewieler ? Overigens schijnt de politie Leiden vroeger op CX gereden te hebben. Er is me ooit zo'n motor aangeboden. Helaas laten schieten
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver frans
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 14 nov. 2003 09:30 
Is er iemand die het fragment misschien kan digitaliseren? Zou leuk zijn voor op de site!
Wat was de titel van de film, Sjaak?

Schrijver marco
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 14 nov. 2003 09:47 
De film heet "Sudden Impact" uit 1983 gisteravond op RTL5.
Het was een politietrike, dezelfde die Monique heeft.

Schrijver ijmark
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 14 nov. 2003 10:01 
Bedankt Marco, Ik had de naam van de film vandaag niet bij de hand.
Sjaak

Schrijver Ray
Gast 
#6 | Geplaatst: 14 nov. 2003 23:11 
He shit, ik heb het ook gezien en was van plan dit in detective/roman vorm te plaatsen. Je was me voor....punk! Het was inderdaad een Trike op basis van de custom, met hele mooie gepolijste cilinderkoppen, die ongeveer 5 seconden in beeld waren. De achtervolging duurde ongeveer 20 seconden. Dirty Harry Callahan achtervolgde in zijn "geleende' bus van het dementen-tehuis de CX, die uiteindelijk hardhandig tegen een plantenbak tot stilstand kwam...
Make my day.....
Groeten
Ry (die wel een fan is van Clint)

Schrijver terry

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 15 nov. 2003 09:28 
Zo dus, dan is het vanaf vandaag Dirty Ray. Zo krijgt na een tijdje iedereen zijn naam.
Groeten
Startie

Schrijver frans
Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 15 nov. 2003 18:14 
..Maar.. Wie heeft 'm toevallig opgenomen en kan het betreffende stukje even eraf halen en als .wmv (of iets dergelijks) opsturen?

Schrijver Ray
Gast 
#9 | Geplaatst: 15 nov. 2003 22:10 
Hee bedankt zeg Terry!
Frans: wellicht is ie te huur of te downloaden via een of ander site?
Groeten
Ray ( die meestal niet Dirty is)

Schrijver Ray
Gast 
#10 | Geplaatst: 15 nov. 2003 22:50 
Er is via Google heel veel te vinden over Clint en de Film Sudden Impact. Volgens mij zal ie ook wel te downloaden zijn, maar dat doe ik lekker niet met me modempie. Heb wel de trailer van destijds gevonden:

http://videodetective.com/home.asp?x=y&SpeedTestResults=20.99& PublishedID=3885&AltID=&CustomerID=14817&WM=False&Ads= True&Play=TRUE

En als je op google gewoon zoekt op clint eastwood sudden impact krijg je mega veel info.
Groeten
Ray ( do you feel lucky, punk?)

Schrijver ijmark
Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 17 nov. 2003 09:18 
Ray, (met de vele namen)

Je bedoelt mij neem ik aan?
Ik ben happy!. Nog steeds met de mooie valbeugels die wij bij jou voor de deur hebben gemonteerd (zie foto 43 bij de customs).
Zo zie je maar wat een opmerking over een film voor reacties kan teweeg brengen.
Ben jij ook alweer happy met je herstelde machine?

Schrijver Ray
Gast 
#12 | Geplaatst: 18 nov. 2003 09:44 
Tja, in een keer worden mij allerlei namen toebedicht, en nog wel niet de meest flatteuze....
En het is natuurlijk ook nog al wat, een Cx als filmster, tegenspeler van Clint Eastwood nog wel. Is
Oscar-materiaal hoor!
Mijn eigen CX is nog niet helemaal af, maar maak geen haast want ben toch geen winterrijder. In het voorjaar zorg ik weer dat ie klaar is...
Fijn dat je nog blij bent met de valbeugels, hopelijk heb je ze nooit nodig...
Groeten
Ray (alleen na het sleutelen een beetje Dirty)

Schrijver Monique
Gast 
#13 | Geplaatst: 17 feb. 2004 19:59 
Hoi, ik las jullie stukjes (weliswaar een beetje laat) over de politietrike die te zien was in "Sudden Impact" met Clint Eastwood. Daarvan wist ik nog niet dat daar een CX-trike in voor kwam.(ga ik dan ook zeker bekijken.) Wel weet ik nog een film waar de CX-trike ook goed in beeld komt. Dat is de film: "Outrageas Fortune" met Bette Midler en Shelley Long in de hoofdrol. Je ziet ze op een gegeven moment met z'n tweëen op de trike voorbij scheuren door het beeld...
Ik heb trouwens uit Amerika de originele folder(s) van de CX-trike, als zowel van de solo CX in politie uitvoering op de kop kunnen tikken, leuk hè? Voor de liefhebbers, mijn CX-trike (en folders) zijn dit jaar weer te zien in de Jaarbeurs in Utrecht met de Vier Machtige Motordagen van 26 t/m 29 februari '04. We hebben een stand in Hal 11.Wie weet, misschien tot ziens!

Groetjes Monique.

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#14 | Geplaatst: 19 feb. 2004 17:39 
leuk hoor,eerst is het Dirty Ray,tweedemaal is het geen Durty Hary maar Durty Ray wat nou Ray of tje
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#15 | Geplaatst: 7 maart 2004 08:54 
Nou monique net terug van even uitrusten en daar na weer aande slag,was in Utrecht gezellig en nog een motor er bij gekocht,nog naar hal 9 gewwest voor die HD hoor of zie het wel
groeten ouwe_jan Wieringerwerf
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende » 
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 CX Politiemotor

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven