Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Zon in de Kempen

 
Schrijver wve

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 18 feb. 2013 14:37 
Halve dag verlof, en me niet kunnen bedwingen. De CX van stal gehaald en de verwarmde handschoenen uitgeprobeerd.
Lekker ritje gemaakt in de zon.
Voor mij mag het al beginnen zomeren.
Groetjes aan iedereen

Schrijver danielstrouven

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 18 feb. 2013 17:25 
Mooi he, toeren in de zon. Heel leuk om zo van en naar het werk te rijden, maar deze morgen bevroren mijn handen zowat. Welke verwarmde handschoenen heb jij? Voldoen ze aan de verwachtingen?
Vanuit het exotische zuiden.................Leuven/Belgica

Schrijver beinhart

Bestuur 
#3 | Geplaatst: 18 feb. 2013 17:33 
wve,

verwarmde handschoenen? ik heb nogniet met mijn all-weather handschoenen gereden, heb mijn zomerhandschoenen nog aan. moet ik wel verklappen dat ik er van die off-road handkappen erop heb zitten.

groetjes werner (was vandaag echt lekker weertje)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 19 feb. 2013 00:31 
Mijn handschoentjes zijn van Gerbing en die bevallen mij PRIMA!! En met een 2de aansluit setje er bij kan ik op 2 motoren warm rijden!!

Groet Erik. (heeft een hekel aan kouwe jatten)
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver Teto

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 19 feb. 2013 08:40 | Aangepast door: Teto 
Erik,
Dan moet je wel een lang snoer hebben tussen de motoren, of is dat met blauwe tanden
Triumph Tiger 1050 ABS

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 19 feb. 2013 14:41 
Nee Teto,

Met blauwe tanden wordt het blauw bekken!! Toevallig ben ik die gene die op allebei zijn motoren een accu heeft!! Dus kan ik op allebei de motoren een temperatuur regelaar monteren waar ik 1 set handschoenen op kan aansluiten. Op dat moment heb ik op die andere motor toch geen warme handen nodig

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver danielstrouven

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 19 feb. 2013 20:16 
Ik zoek handschoenen op oplaadbare batterijen. Dus vandaar ook mijn belangstelling voor de ervaringen van Wim.
Vanuit het exotische zuiden.................Leuven/Belgica

Schrijver pjotter

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 19 feb. 2013 21:09 
Ik zoek handschoenen..........
Never tell people more than they need to know...
Yamaha XTZ660 Tènèrè, YamahaTDM 900

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 19 feb. 2013 23:38 
@Daniel, Wat jij zoekt heeft GERBING ook en ook leverbaar in BELGIË.

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver danielstrouven

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 20 feb. 2013 15:18 
Bedankt voor de link. Ik denk er nog een beetje over na.
Vanuit het exotische zuiden.................Leuven/Belgica

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Zon in de Kempen

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven