Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Gl500

Schrijver GL500
Gast 
#1 | Geplaatst: 17 maart 2013 19:32 
Hallo wilde nog even laten zien waar ik mee bezig ben. Zit sinds kort op dit forum.
Heb de motor zo opgehaald 2 week geleden voor een prikje:

Ben hem nu helemaal aan het opknappen tot een caferacertje . Dit zijn een aantal foto's wat ik er tot dusver aan gedaan heb :

Blok is gespoten, carburateurs schoongemaakt, inlaat gepolijst. Olie en vloeistoffen er uit gehaald, ander zitje erbij gekregen.

Ben nu bezig met de radiateur aan het zoeken en die moet dan gespoten worden, en de achterbrug moet gelast en gespoten worden.

Schrijver Teto

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 17 maart 2013 20:18 
GL500,

Foto's iets kleiner plaatsen a.u.b.
Lees de info op het forum.

Triumph Tiger 1050 ABS

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 18 maart 2013 10:24 
teto,

waarom? ik heb soms ook nog dat er kleine foto's moeten komen en dat ze dan toch groot zijn...
als ze dan toch daarop iedereen gaan aanspreken dan moeten ze dat ook doen op alle dubbele draadjes die worden geopend en bijvoorbeeld een "wat heb je zoal gedaan vandaag" draadje openen zodat niet iedereen een eigen topic opent met vanalles.

maar dan begint het hier net als op sommige andere forums te lijken waar ik ook opzit, dat je meteen als je off-topic gaat een waarschuwing krijgt en erger. en dat willen we hier niet

groetjes werner (plaatst kleine en grote foto's)
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Schrijver MAST

Moderator 
#4 | Geplaatst: 18 maart 2013 13:11 | Aangepast door: MAST 
Werner, ik denk dat er de laatste tijd genoeg is geschreven over grote en kleine foto's. Het bevorderd de leesbaarheid niet als er van die grote foto' hier staan. Bovendien kosten grote foto' s veel serverruimte( ligt eraan hoe het e.e.a gedaan wordt) en serverruimte moet betaald worden. Ik kan in dit topic niets veranderen, anders had ik het al gedaan. Verder wil ik graag dat het " gezellig" blijft hier en dat de moderatoren niet teveel hoeven in grijpen.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver borisz
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 18 maart 2013 18:11 
Ik zie dat je op Metzelers rijdt. Ik zou even de voorband checken, volgens mij zit hij er verkeerd in.

Mooi project. Ziet er al een stuk beter uit. Ik zag de betreffende cx al op het motor-forum rondgaan en kreeg bijna tranen in de ogen van de aanblik. Deze cx krijgt in ieder geval een 2e kans.

Blijf posten en ik blijf je volgen
Wie later remt is langer snel!

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 18 maart 2013 22:36 
hallo marcel,

denk je niet dat ik wil dat het gezellig blijft hier? dan heb je niet goed gelezen.

en voor de foto's gebruik ik altijd dezelfde img code en die komen er meestal klein op, maar soms groot (en dat snap ik zelf niet waarom?)

groetjes werner (img is altijd van dezelfde; fotobucket)
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Gl500

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 8
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven