Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Vergeet niet te schorsen - €.316,--

 
Schrijver Teto

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 6 april 2013 08:34 | Aangepast door: Teto 


Triumph Tiger 1050 ABS

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 6 april 2013 08:47 
vandaar dat ik mijn oude brommer een samson suhl uit 1962 nog niet op kenteken heb staan. Pas als ik oud genoeg ben voor dat ding ga ik er een kenteken aan knopen.

Groetjes Marco.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver cosmar

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 6 april 2013 09:25 
Ik heb enkele brommers op een verzamelpolis staan, dan zijn ze ook verzekerd zelfs als er niet mee gereden wordt. Wat oldtimers betreft zouden de regels versoepeld mogen worden, als jij aangehouden wordt op de weg en je papieren zijn niet in orde dan vind ik een boete terecht.
Mijn reserve cx heeft ook €365,- gekost, geen belasting hoeven betalen en komplete motor uit elkaar dan kun je vergeten om te schorsen en er staat niets om te verzekeren. Een voertuig van 25 jaar oud wordt als hobby voertuig gezien laat het cijb dat dan ook zo zien ipv melkkoe.

Cosmar
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver Teto

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 6 april 2013 09:31 
Cosmar,

Kun je wat meer info geven over de verzamelpolis.
Ik heb wel eens meer gezocht naar zo'n soort polis maar m'n verzekeringsman weet nergens van.
Triumph Tiger 1050 ABS

Schrijver sieds

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 6 april 2013 10:42 
Teto,

Roel en Hennie van Maarseveen kom ik altijd op beurzen tegen en volgens mij hebben meerdere van de club hier hier motoren verzekerd voor weinig per motor.

Ikzelf heb heb de CXen bij Unive verzekerd voor €20,- per stuk
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'- 3 x '83
'Leaver dea as slaef'

Schrijver jakob

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 6 april 2013 11:14 
Net als Sieds heb ik 2 fietsen verzekerd bij Unive.
Ook Unive gevraagd naar een constructie "oldtimer" verzekering. " niet nodig" zeggen ze, "kijkt u maar even mee wat het verzekeren op de gewone manier bij ons kost"
CX € 16,17 excl. assurantiekosten ( 75% bonus )
Bandit 400, nw waarde Fl. 11.500,= ( geen oldtimer ) € 17,43 excl. ass. kosten ( 75% bonus. )

Veel goedkoper kan niet volgens mij

Jakob
V2 vs Twin . Ervaring is kennis die je krijgt, kort nadat je het nodig had.

Schrijver Tinus 1952

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 6 april 2013 12:57 
Niet verzekeren...Das linke soep. Als ie gestolen wordt of als ie afbrand krijg je niets vergoed. Je bent in Nederland verplicht om alles wat boven 50cc is op kenteken te zetten anders is het niet verzekerd. Zelfs een grasmaaier. Bij mij is 2 jaar geleden een KTM 80CC crossmotor gestolen uit mijn garage. Niets vergoed gekregen (Geen kenteken dus niet verzekerd) Ding was een half jaar oud. Ik heb een inboedel verzekering maar kreeg dus mooi niets vergoed. Dus geen kenteken dan kun je ook niet verzekeren. Gr...Tinus
Honda CX500 1979 en Suzuki Burgman 650 Executive 2008 (Donateur 2024)

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 6 april 2013 21:53 
? Als ik bij Unive een premie opvraag voor één CX kom ik per jaar al op aanmerkelijk meer dan dat ik nu voor 7 stuks (max. met beperkingen) betaal.

Zijn genoemde bedragen per maand of per jaar ?

groet, Frans
CX500 Z 1978, zo'n rooie, met Rickman kuip
CBX650 E 1983, na veel werk 1e goede proefrit
o ja, donateur ca.2007-2024 💰

Schrijver sieds

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 6 april 2013 22:38 | Aangepast door: sieds 
Vandaag net de polis binnen van het "kleine broertje" (650C) voor € 19,75 PER JAAR

(Het "kleine broertje" is de broer van de "grote broer" de Dragstar )

Als het dan toch een naam moet hebben
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'- 3 x '83
'Leaver dea as slaef'

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 6 april 2013 23:56 
OK Sieds, dank voor de verduidelijking. Inmiddels kan ik dat op een euro of 20 komen door uitsluitend WA te nemen en een jaar of acht no-claim op te geven, zo zit dat dus.
Ik laat m'n verzekering nog maar even zoals ie is denk ik.

groet, Frans
CX500 Z 1978, zo'n rooie, met Rickman kuip
CBX650 E 1983, na veel werk 1e goede proefrit
o ja, donateur ca.2007-2024 💰

Schrijver coenox

Voorzitter 
#11 | Geplaatst: 8 april 2013 22:22 
Wij hebben de meeste via Maarsseveen verzekerd, op een verzamelpolis. Zowel Lieke als ik mogen er dan op rijden. Heb ook al eens een vergeten schorsing gehad. Vond de boete buitenproportioneel voor een niet rijdende motor en heb het voor laten komen. Is zinloos. Je zit met heel veel andere de een vergelijkbaar verhaal hebben. Je moet dus gewoon dokken. Dus: of verzekeren of goed je schorsingen in de gaten houden.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Vergeet niet te schorsen - €.316,--

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven